• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum

Har precis pratat med Manpower igen. "Vi har ju inget nu, men vi ska ju ha dig i åtanke". Hatar det uttrycket. Det innebär att jag inte är aktuell för något någonsin... Jag är såååååå desperat efter ett nytt jobb. Ingebn vill ha mig och jag verkar ha hamnat i någon j*vla gråzon... Har för mycket erfarnehet av det jag absolut inte vill jobba med och har för lite erfarenhet av det jag VILL jobba med. Hur tar man sig ifrån det träsket? Gå på gatan kanske... *suckar och river mig i hårbotten*

• Bauti

Hej hej

Lykke
    jag har staflit. Hämtade det igår.

I går gjorde jag och Linda klart festhäftena. Sedan bröt jag ihop. Antagligen av lättnad??? Vet inte riktigt
    Men det känns bättre idag.

P har oxå haft mardrömm i natt.
    Jag drömde att frissan som kom inte vard en som jag beställt och han skulle ev inte sminka mig.
    Jag bad henne dra. Helt plötsligt så gick jag utanför Liseberg i brudklänningen och var tvungen att fixa en ny frisör. PANIK!!!!
    Uhh, tur att man vaknade och insåg att det bara var en drömm.
    Men kännslan sitter ju kavr

• Bauti

Linum
    Kunde jag sno din musik till festen????
    *Vifftar med ögonfransarna som en kamel*
    Kanske en liten nerladdning på en cd, eller??

• Linum

Bauti: Bara att komma hit. Jag är hemma. Vi håller på och renoverar köket...

• FredagenDen13

Jag sitter & sliter mitt hår på jobbet idag. Är vikarie för vår receptionist hela denna veckan. Har bara(!!!!) kopplat bort 2 personer, hitintills.

• Bauti

Fredag
    Jag skall INTE ringa er...

Linum
    Danke, vad för cd skiva skall jag ta med??

• Linum

bauti: Vanliga brännbara cd-r skivor. Beror på om ni ska ha det som mp3 eller vanlig cd. Dvd-skiva går också bra.

• Linum

bauti: Kommer du idag? Vi är som sagt hemma.

• Bauti

Jag skall bara gå och köåa cd sivor först

• FredagenDen13

Bauti:
    TACK!

Hjälp, nu ringer det!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4