• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

Linum: Sett den för inte så länge sen. Den är underbar! Det är liknande sånt jag är ute efter... tex. The Holiday eller Love Acutally! Hmmm...

• Linum

Jag såg en film för ett tag sedan somm hette "Mina barn och dina" eller nåt sånt. Rene Russo var med. Rätt skön film.

För Evigt, Dirty Dancing, Min bäste väns bröllop och Maid in Manhattan tycker jag är sevärda.

Var på Sahara igår och käkade. Gud vilken mat! Kanongott var det! Verkligen värt ett besök.

• Linum

Det verkar som att alla som ska gifta sig nu i augusti mer eller mindre bryter ihop på något sätt. Nerverna ligger på utsidan och allting blir bara fel.

Det blir väl min tur i september...

Tezz: Hur mår du nu?

• TezzAmore

Linum: Va är Libanesisk mat för sorts mat? Är det liksom plockmat?

• TezzAmore

Linum: Jag mår väl ganska bra! Känner mig lite nere bara, men det ska nog gå över innan jag gifter mig, *ler*

• TezzAmore

Ja, det är väl nervvraken som gifter sig denna månaden! Så ser jag på de andra brudarna som gift sig och de verkade mer lugna! Eller?

• TezzAmore

Känns lite som att man skulle vilja göra lite annat än bröllopsplanering och pyssel ett tag, men man har liksom inte tid...

• Linum

Libanesisk mat är lite som turkiet möter indien.

Kikärtsröra, aubergineröra, grillat kött, paprikaröra, vinbladsdolmar, olika typer av piroger. Mycket olika kryddor typ mynta, paprika, chili och koriander.

• Linum

Tezz: Tror inte att de är särskilt lugna inte... lykke och carma bröt ju ihop, bauti vet jag inte riktigt hur det är med men hon verkar vid gott mod i alla fall.

• TezzAmore

Linum: *Mmmm* Låter jättegott!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4