• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

Det är lite stressigt på jobbet och det är knappt vi får vara lediga till bröllopet känns det som. Så det finns inte mycket utrymme för bt-chatt. Berättelsen kommer senast ikväll.

Tezz: Hur var det på sminkkursen? Och gå genast hem!!!!!

• TezzAmore

Carma: Det var jätteintressant på kursen. Jag hade hon Absoluuut-Carola. Hon sa absolut typ 100 ggr! Så här efteråt kan jag känna att hon sminkade mig på tok för mycket, eller hur ska man säga, på för hög nivå liksom. Det var överkurs! Hon använde 4 olika sorters ögonskuggor och 2 olika rouger! Det funkar väl för tusan med en?? Iaf. jag är glad att min tärna var med annars hade jag handlat för änn mer pengar... Igår plockade jag fram allt och provsminkade mig. Med tanke på min ringa erfarenhet i sminkning tyckte jag att det gick riktigt bra juh! Fast det var supersvårt att få det andra ögat likadant som det första! Hahaha!

Carma, hur gick det för dig? Köpte du något? Ska du sminka dig själv?

• TezzAmore

Pratade med en kompis i en halvtimme nu, känner mig genast lite bättre. Känns skönt att prata med någon som ger en lite energi!

Vet inte hur det är med er, men jag har börjat få "åh nu är det inte så långt kvar är du nervös" frågor. och jag känner att det är så jobbigt!! Jag är redan så nervös (har värsta rampfebern) och tycker att allt känns lite småjobbigt... känner att jag helst skulle vilja göra annat ett tag, men samtidigt tycker jag att det ska bli sååå kul!

• Ab fab

va bra Bauti- då vet jag var det finns. Om du skall till Carma veckan efter kan du väl lämna staffliet hos mig?

• Puman-prinsen

Hej tjejer!!

Nu är jag tillbaka som en nygift kvinna! Hade en helt underbar bröllopsdag och allt var helt perfekt. Var lite nervös när jag skulle in meed min pappa men efter vigsel så kändes allt rätt Festen var jätte lyckad och vi hade världens bästa toastmadame.

Till er som har blivit hippad, hoppas ni hade det jätte bra!

Kram fru Johnsson...

• TezzAmore

Puman: Välkommen tillbaka!

• Puman-prinsen

Tack till er med för alla varma tankar och deltagande från er.

Ps: va inne och kollade bloggen, super fina bilder Första jag har sett av oss än så länge. Tack!

• Puman-prinsen

TezzAmore - Tack tack!! känns skönt att vara tillbaka. Säkert missat en massa

• Addiz

Linum: nåt stt strö över era bröllopsbakelser? www.dekoreramera.se/catalog/product_info.php&products_id=1275

Eller är det bara jag som ör löjligt förtjust i silverkulor, format och färgat strössel och kristyrfigurer?!?!

Förresten: om man vill ha toakorg, men dte liksom inte finns nåt bord inne på toaletten, har ni nåt tips? Sätta upp en korg med sugproppar känns lite riskabelt, vore ju tråkigt om den ramlade ner under kvällen. Handfaten tyckte jag verkade lite för små...

Puman: välkommen tillbaka! Berätta allt om kvällen!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4