Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Tezz- hon var så söt i fredags med all make-up. Men vissa produkter kanske inte var så bröllopiga så vi konstaterade att vi får ordna en krogrunda i höst så Tezz kan använda sin glitterblå ögonskugga
Bauti-tack
Fru Puman- välkommen. Vilka härliga bilder det var på er på blogen!
skulle hämta ringarna idag men de hade liksom glömt av dem så det får bli att hämta dem nästa vecka. Tur att man är så cool
Toakorg
När en olycka her skett
Behöver du korgen på vår toalett
Gå sedan ut och fortsätt festen
Då blir du den perfekta gästen
Detta har jag skrivit på våran toa korg.
Bara för att förtydliga vad man skall ha den till. Kan bli lite konstigt med tamponger, hårspray, kondomer, samarin, halstabletter......
Linum- igen -stort tack. Du är min redigeringsgudinna!
*kom hem, vi börjar om igen, ooooo, lalalal*
Sjunger vidare på den superdupig braiga bröllopsfestskivan som Linum hade liggande i ett hörn.
Bara 5 timmars musik.
*cobacabana, nanana, cobaaaaacabanaaaa* Ny låt
lykke07 - Hej!! Visst var dom
Bra, då bjuder dom på putsning och slipning av era ringar nästa vecka
de har faktiskt redan bjudit på det- både gravering, omslipning och polering. Bra för förlovningsringarna är inte ens köpta där
*bortom mörkret finns en evighet.... nana.. himlens alla stjärnor lyser upp i natten... nanana*
lykke: De Nada... Anytime sweetie!
jag har ju varit så arg på R den senaste tiden. Jag känner mig fortfarande sårad men inser att han ville väl och inte förstår bättre än vad han handlat efter. Däremot känns det fortfarande att jag är besviken - trodde ju han kände mig lite bättre. I alla fall, får att släta över lite köpte jag idag en svart ögon.. ja ni vet en sådan man har på flygen när man skall sova... På den står det... "Väck mig om du är sugen". Jag tror jag skall roa honom ikväll
lykke07 - Toppen ju!
Lykke
Den kan jag inte köpa för då hade jag aldrig fott sovit *fniss*