Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Jarl Sandin ligger vid Gamle Port. Svåprt att missa. Ring dit och fråga, 031-10 59 00. Blev osäker på priset, men det är det jag har skrivit upp.
Mums, sushi till lunch, och dessutom så ringde de från Aschebergska Eken och sa att de har bröllop de närmaste tre helgerna, och att jag kan komma och kolla på lokalen uppdukad om jag vill! =) Och den 1 september har de ett bröllop med 160 gäster, så det blir ju som vårt! *glad*
Tezz, lykke: nåt vi kan hjälpa till med? Bara säg till!!!!
Addiz: Ja, du kan hjälpa mig hitta någon som graverar två ringar och putsar och rhodinerar!!!!
Linum: Ringe Jarl Sandins... Har man inte köpt ringen hos dom så är första leverans dag 23/8 där också!! Hade på känn att man blir lite annorlunda bemött om man inte köpt ringen där... Det verkade nämligen som det eftersom hon sa "har man inte köpt ringen här så är första lev. dag 23/8"
Det blir ju för sent!!!
Har du kollat med de två på Linnégatan?
Georg Antar: www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx
Steens guldsmide:
www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx
Jag har varit inne och pratat med båda, och de är trevliga, och inte bland de dyrare...
Är det nån som vet var MissP hade fixat sina blommor? Läste att hon inte var så jättenöjd, att hon inte fick exakt den bukett hon beställt, så det kan ju vara bra att veta...
Addiz: Tack för länkarna! *kramar om*
Jag ringde och pratade med Nordstans guld och de gör tydligen gravyr och puts själva och de var betydligt billigare så det blir nog att vi går dit!
Nu är killarna iväg igen för sin segelsemester. Det var verkligen annorlunda ute vid båtarna idag när det inte blåste så mycket.
MissP: Då kan jag känna mig lugn tills ni är tillbaka. (Om du hinner läsa detta innan) Säger återigen; ha en superbra resa.
Linum: Tack för dialektlänken. Kommer nog få ihop min ordlista nu.
Är tillbaka på jobbet nu och det känns lite trist. Och dessutom ska jag iväg i eftermiddag för linser. Det ska bli spännande.
Addiz: Vet inte om såda stämpel på rak arm, men ska hålla utkik.
Adddiz: Pratade med MissP nu... hon köpte dom på samma ställe som vi ska beställa ifrån!!! Kvibergs Handelsträdgård!!! Då hade hon ändå lämnat i en bild några dagar innan!!! *Hjälp*
Oooh. Tezz, inte meningen att du skulle bli stressad av det! :( Sorry!
Carma: Jag tänkte på en annan sak, har du en sån magnetstämpel, som man kan sätta enskilda bokstäver på?
Och lycka till med linserna! Har du övat så du tycker att det känns OK?