Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
hej o god morgon
Sitter i lugn o ro bakom mitt skrivbord. Jag tror jag skall sitta här till september...*s*.
Tezz... skönt att höra att du tar hand om dig. tack för din omtanke. Och även om man gillar svärföräldrarna blir det lite mycket att knö på varandra *s*
bauti- ledsen men har ingen aning om något tryckeri. Jag tror inte jag kan hjälpa dig via jobbet men skall kolla.
Hej Tjejer...
Hoppas att ni har haft en bra helg.
Miss P: Sååååå fina ni var... synd att jag missade det.
Men jag blev ju hippad i lördags... hur roligt som helst. Ont överallt. :D
Ni kan få hel rapport lite senare..
Har saknat att sitta vid BT. När man är på jobbet hinner man med så mycket mer BT!! hahhahahaha
Me3n Nides- var det hippa-dax,. Va roligt. Skönt att den kom så tidigt. Ser fram emot rapporten.
bauti o Tezz.. det börjar bli dags för era hippor eller hur
hej på er alla!!!
Sitter här en snabbis innan jag ska packa. som tur är går inte flyget förrän kl 17
Till er vars vigslar jag missar - Kram på er och lycka till!!!
Carma - det är inga problem med borden, stolarna och porslin. Säg bara hur mycket du vill ha - eller ja, det är egentligen bara för oss att bestämma när du ska få det. Inga probs!
nides - hade du kul hippa??? Ser fram emot en story!
Tezz - var rädd om magen - det är den enda du har!
och kram på er ALLA *smack*
MissP: Ha det så skoj nu på resan! Hur länge ska ni vara borta??
Lykke: Ja, det börjar närma sig... har haft lite misstankar om att det blir nu på lördag!!
Nides: vi har saknat dig!
Fasen... är i valet och kvalet om jag ska beställa en caketopper eller inte! Har hittat en urtjusig, men den är inte ett dugg lik oss... måste de vara det??
Tezz: Vadå? Finns det inte kinesiska caketoppers?! *fnissar*
De behöver inte alls se ut som ni. Det är ju bara en prydnadssak.
Carma: Ordlista från Ångermanland kommer här:
web.telia.com/~u60105008/dialekt_1.html
Är det något jag kan göra för alla er som stressar och håler på? I'm available! Lie peptalk kanske? Bena ut lite?
hej tjejer!
ett jättegrattis till missphoenix:
åhhhhh vad ni var fina!
*1000 kramar till er båda*