• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

Addiz: Jag har en magnetstämpel med alfabet till som du kan få låna.

• FredagenDen13

Jag måste erkänna... är inne & spånar på Famlijelivs forum... om barn & graviditet.

Nej, e inte gravid, men visst 17 är man sugen?!

Tror ni att vi kommer att babysnacka om något år i stället för bröllopssnack?

• Addiz

OK Linum, fattade inte det =)

Aha lykke, då förstår jag.

Carma: jättegärna! Vad är det för typsnitt?

Fredag: jag kommer iaf inte att prata babysnack, inte min grej. Valpsnack kanske däremot ;)

• Linum

Om vi babysnackar om ett år kommer en del av oss att lämna gänget, tror jag...

• FredagenDen13

Okej okej.
    Jag lovar, skall inte prata bebisar i detta forumet!

• Linum

Carma: Är det något jag kan hjälpa dig med, nu när J är borta en vecka? Det är bara att säga till - allt från moraliskt stöd till tips. Finns här!

• Addiz

Fredag; inga problem! :)

Eftersom jag själv inte är intresserad av barn etc så tycker jag inte det är så roligt, men klart ni får prata bebisar om ni vill! Bara det inte blir sida upp och sida ner med ägglossningar, förlossningar, babykräks etc ;)

Fast jag funderar på att fixa typ en yahoo-diskussionsgrupp el liknande, som vi kan gå över till när alla redan har gift sig. EFter ett tag kanske det blir tråkigt att hänga på BT, så nåt nytt forum kanske är kul? Vad tycker ni andra?

• FredagenDen13

Addiz:
    Bara lugnt.
    Jag är redan liiite småsugen på att skaffa barn. Så några ord då & då kommer jag nog att skriva om bebisar.

Men självklart kommer jag även att skaffa mig "bebisvänner" & så fortsätta umgås med er på annat plan!
    Vill inte sluta fika med er ju!

Låter som en bra idé.
    Det kanske inte e sååå skoj att hänga här när vi alla e gifta!

• Ab fab

är ju ingen baby-människa heller Inte för mycket babygull så skall jag nog överleva. Gärna annat forum bara det inte är något som är spärrat på jobbet

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4