• Snuffen

Förlovning 070707

Nu äntligen fick jag tummen ur, och frågade mannen i mitt liv, om han vill förlova sig med mig.. Var rädd för att få ett nej, men så fel jag hade. Han sa JA, och blev jätteglad.

Idag skall det beställas ringar i stål, då vi inte vill lägga en förmögenhet på en ring. Vi vet att vi vill gifta oss i framtiden, men inte när, därför känns det bättre att köpt en "billig" förlovningsring eftersom man kanske inte hittar någon vigselring som passar till den man har. Sambon vet inte heller om han vill ha en eller två ringar.

Är iaf överlycklig!

Någon mer som skall förlova sig den 070707? Vet att många ska gifta sig då...

• Svar på tråden Förlovning 070707
  • Jens90

Jag ska förlova mig då!

Om inget annat kommer imellan så klart, tex sjukdom osv osv...

Lycka till! :)

Mvh, Jens

• Snuffen

Jens90: Lycka till du med...
    har ni beställt ringar än?

• Jens90

Yes, vi har beställt ringar.

De kommer senast den 1 Juli så det blir perfekt :)
    Har ni beställt?

Mvh, Jens

• Snuffen

Vi ska beställa idag när sambon kommer hem, leverans 1 vecka. Vad skall ni ha för ringar?

• Z_Mia

Jag o sambon ska oxå förlova oss 070707, beställde ringar igår, från Scharlin-serien Ouvertyr. Tusen rosor till JEMP för kanonservice! Rekommenderar dem verkligen!

• Jens90

Vi ska ha släta, rödguld! Klassiskt;)

• Snuffen

Z_Mia rödguld eller vitguld? Planer på bröllop med?

Det har inte vi än, jag är 22 och min sambo 24, jag skall plugga klart sen blir det bröllop om några år... kanske år 2011

• Z_Mia

Snuffen:
    Både jag o sambon är 24, planerar bröllop inom 3 år har vi sagt.

Ringarna vi beställde är i rött guld och har en vågig urfasning i sig. Ouvertyr 285-6. Jag har funderingar på att bara lägga till diamanter + ett till datum i den när vi gifter eftersom att den är 6mm, såg en sån ring som var SÅ fin. Känns lite väl att ha 2 stycken 6mm, men man hinner säkert ändra sig.

Hur ska ni "göra" er förlovning?

• Gosepuppan

Nämen så trevligt...Jag ska också förlova mig 070707...*hihi*

Vad har ni för planer för dagen?

• Lycka-75

Vi förlovar oss också 070707 pch gifter oss 070817 Vi har varit tillsammans i 10 år och har två barn, planerade giftemål men bestämde oss i veckan när vi bar och beställde vigselringarna att vi skulle förlova oss på semester och datumet blev då 070707

Lycka till alla och hoppas ni får en romantisk dag!

Svar på tråden Förlovning 070707