• Jens90

Angående Förlovning

Hej!

Jag heter Jens och är ny här på forumet!

Jag och min flickvän har kollat upp vilka ringar vi vill ha, vi har också provat dom och jag vet storlekarna osv...

Jag ska beställa dom snart, utan hon vet om det. Vi ska vänta med att skriva in datumet i ringarna eftersom jag ska överraska henne en dag då hon minst anar det.

Man kan göra så va?
    Vi ska ju ha namn sålänge som gravyr i ringarna men vänta med datum.

Sen lämna in dem och få datumet inskrivet efteråt.

Någon mer som har gjort såhär?

Med Vänliga Hälsningar,
    Jens :)

• Svar på tråden Angående Förlovning
  • eyolovyn

det är ingen fara, jag älskar att bry mig! många av mina killkompisar kommer och frågar mig om råd när de ska överraska sina flickvänner...hehehe

du kan ju göra en lista på allt du tycker om med henne, både utseende och egenskaper och små saker som du irriterar dig på men som du egentligen älskar med henne, sedan så har du dem som som stödord, men öva framför spegeln eller med en nära vän först...det kommer kännas säkrare på den stora dagen även om du glömmer allt du tänkt säga, då har du iaf stödorden som hjälp...

• liz_s

hej vi hade kollat och fixat med ringarna tillsammans sen så hämtade min festman dom.... och ett tag senare en dag så bjöd han u på picknick..... frukt picknig super mysigt =) och efter en stud då vi ätit och skulel göra något så vi stälde oss upp så gick han ner på knä=) fick en super fin kruk ros som precis som kärleken måste vårdas =)

• Jens90

Jag måste bara få klämma in en fråga i denna tråden istället för att skapa en ny.

Hur känns det för alla er som är förlovade?
    Pirrar det i kroppen, blir ni glada när ni vet/ser att ni har en ring på DET fingret?
    Jag längtar enormt mycket tills min dag slår in.

Mvh, Jens

• _elin_

Hej Jens...

Själv har jag varit flörlovad ett år snart (29/6), och att ha ringen på fingret är för mig helt underbart. Jag har alltid "med" mig min kille även om han inte är där fysiskt.

När jag tittar på min ring så känner jag all trygghet och kärlek som finns mellan oss, de gånger jag har inte har den på (har ett arbete som inte tillåter ringar) känns det naket och en del av mig saknas...

så JA, för mig pirrar det fortfarnde och kommer alltid att göra och jag blir aldrig ledsen av att titta på ringen.

Stort lycka till med dina planer, läste de tidigare inläggen. Jag tror att ni får det toppen och förlovningen kommer bli perfekt.

• Jens90

Tack så otroligt mycket!

Jag uppskattar era svar ska ni veta. Ni är hur underbara som helst som tar er tid att hjälpa till.

Det låter jätemysigt att veta, att man alltid har sin älskade med sig, vart man än är och vad man än gör. Det måste kännas otroligt!

Jag längtar enormt mycket.

TACK _elin_. Jag behöver lite få lite stöd och hjälp ibland.

Tack alla än en gång! Ni är bäst.

• _elin_

Jens- Alltid skönt att få stöd, och här på BT finns vi alltid och har massor av stöd att ge..

:)

• Jens90

:)

Hur känner ni andra då? Ni som är förlovade. Kul att veta om ni tycker olika.
    Jag kan knappast tro att ni tycker olika. Jag tror ni flesta tycker samma, att det känns helt otroligt underbart.

Mvh, Jens

Svar på tråden Angående Förlovning