• nejlika12

hur länge innan förlovning?

Hur länge sedan ni blev ett par ggn förlovade ni er? Och hur länge sedan ni blev ett par gifte ni er/ska ni gifta er?
    Vi ska förlova oss efter att ha varit ett par i 10månader, räknas det som snabbt? eller långsamt? Vad tycker du?

• Svar på tråden hur länge innan förlovning?
  • Z_Mia

Vi förlovar oss efter att ha vart ihop i 5,5 år. Känns bra.

• LindaMariaEngla

Jag& min kille förlovar oss om ca 2 veckor och har då vart tillsammans 10 mån :) Känns perfekt!

• Lycka-75

Vi har känt varandra sedan -92, blev tillsammans -97 fick barn -02 & -06, förlovar oss 070707 gifter oss 070817

• Din.min.vår

Känt varandra sedan 03 varit tillsammans sedan 04, ingen förlovning planerad.. men jag skulle ju inte tacka nej om han överaskade mig. ;)

• jessisca

Vi blev ihop efter att ha känt varann i drygt en vecka, förlovade oss efter att ha vart ihop i tre månader och kommer gifta oss efter att ha vart ihop 11 månader... så förlovning efter 10 månader e inte så snabbt ;)

• Smultronsommar

Förlovning på 5 årsdagen. (Kul att det är fler än vi, som exempelvis Z_Mia som väntat ).

Giftermål. Jo, gärna men när vet vi inte. Om ett år eller 20 kanske.

• brud  nästa år

Vi förlovade oss efter 2 år och flyttade ihop efter 4 ½ år fick första barnet efter drygt 6 år andra barnet efter drygt 9 år och kommer att ha varit tillsammans i knappt 13 ½ år dagen då vi gifter oss.

• Klurifax

Sambos efter 2 månader, förlovning på 1 årsdagen, barn 4 månader senare, husbygge efter 3,5 år tillsammans, barn nr 2 efter 4,5 år, bröllop nu efter 5,5 år tillsammans!

• Cornellia

vi förlovade oss efter 9 månader, vilket jag idag ser som lite lätt fånigt, känns otroligt fort och så.

Men nu efter 7 år tillsammans så gifter vi oss, och det känns jättebra.

• Mitziemoe

Jag och min M2B förlovade oss på våran 5 års-dag (april i år) och gifter oss nästa sommar

• Blivande fru 23/7 2007

Vi förlovade oss efter bara 5 månader tillsammans och kommer gifta oss nu i juli på vår 10-års dag!!

• Hästsson

Förlovade oss efter 3,5 år tillsammans.
    Gifte oss efter 4,5 år tillsammans.

• Akvavit

Köpte hus o flyttade ihop efter ca 8 månader, förlovade oss efter ca 1,5 år, gifter oss efter drygt 2 år. Vi är båda strax över 30 år.

• Fru vilda hilda

förlovar oss vid midnatt och gifter oss 11 timmar senare efter 7 år tillsammans.

• Kristina07

Kände varandra 1 1/2 år innan vi blev tillsammans.
    Flyttade ihop efter 2 veckor. Förlovade oss efter 7 månader och gifte oss 6 månader senare.

• marranmi

förlovar oss förhoppningsvis på vår 2000e dag tillsammans.. (knapp 5,5 år alltså)

Svar på tråden hur länge innan förlovning?