• nejlika12

hur länge innan förlovning?

Hur länge sedan ni blev ett par ggn förlovade ni er? Och hur länge sedan ni blev ett par gifte ni er/ska ni gifta er?
    Vi ska förlova oss efter att ha varit ett par i 10månader, räknas det som snabbt? eller långsamt? Vad tycker du?

• Svar på tråden hur länge innan förlovning?
  • Juni2008

Vi förlovade oss efter 9 år.
    Och kommer att gifta oss när vi varit tillsammans 10,5 år.

Snabbt? Nje jag tycker inte det va haha

• Utomlands-brud

Vi förlovade oss efter två år tillsammans och gifter oss efter tre år tillsammans. (Ganska exakt ett år efter förlovningen.)

• sose

Hej!

Mina föräldrar gifte sig efter att ha varit ett par i 7 månader. De har nu fyra vuxna barn och har varit lyckligt gifta i trettiett år!

• Gerda

Förlovning efter 6 år, giftermål nu i juli 1,5 år senare.

• mysis78

Förlovade oss efter 2år tillsammans, gifter oss nu i december efter 3 år ihop. Känns för oss helt perfekt:)

• brud_aug08

Förlovning efter 5 år tillsammans, bröllopet 1 år efter detta. För oss känns det lagomsnabbt, vilket är det viktigaste!

• NorthernLight

Förlovade efter nästan 2 år och gifter oss 4,5 år senare. Hur lång tid man behöver för att känna att man har hittat den man vill dela sitt liv med är olika. Vissa känner det direkt och för andra mognar det fram.

• Miss Cykel

Vi förlovade oss efter 6,5 år tillsammans och vi gifter oss efter 8,5 år tillsammans. Efter allt vi gått igenom ihop är jag verkligen säker på att min m2b är mannen för mig! :)

• jocelyn

Förlovade oss på vår 3-årsdag (förra året). Gifter oss förhoppningsvis 2008.

• Duchess

Vi hade varit ihop ganska precis ett år när vi förlovade oss (aug-06), och gifter oss om några veckor. Känns bra för oss. Å andra sidan har vi passerat 30 med god mariginal, och jag känner mig mycket säkrare idag på vem jag är och vad jag vill än när jag var 18.

Med det sagt: flera goda vänner till mig har gift sig tidigt, och för många av dem (dock inte alla) har det gått bra.

Svar på tråden hur länge innan förlovning?