• nejlika12

hur länge innan förlovning?

Hur länge sedan ni blev ett par ggn förlovade ni er? Och hur länge sedan ni blev ett par gifte ni er/ska ni gifta er?
    Vi ska förlova oss efter att ha varit ett par i 10månader, räknas det som snabbt? eller långsamt? Vad tycker du?

• Svar på tråden hur länge innan förlovning?
  • Fru 2009

vi förlovade oss på vår 1-årsdag, och kommer gifta oss strax efter vår 3-årsdag.

Och vad spelar det egentligen för roll om det räknas som snabbt eller långsamt?
    Huvudsaken är ju att det känns rätt. Sedan vad alla andra tycker ska inte spela någon roll...

• nejlika12

jag har väl inte sagt att det spelar roll.... dra inte egna slutsatser... jag är nyfiken för att det är kul att veta.

• Fru 2009

ursäkta mig då för att jag svarade..

Inte kul att svara när man får en vresig ton tillbaka..

• nejlika12

vem har sagt att jag är vresig? jisseness..

• Humma 11/8

Oj då...
    Vi var tillsammans 3 år vid förlovning och kommer nu att gifta oss efter 1,5 års förlovning. Jag skulle velat att vi gifte oss inom ett år efter förlovningen men vi hann helt enkelt inte med att planera tillräcklgt bra...

10 månader tycker jag räknas som snabbt!

• Söderbröllop

Vi förlovade oss efter 9 månader och kommer gifta oss efter 16 månader! Snabbt, ja. Men härligt!!!

• bumse2

Vi förlovade oss efter 3 mån. och gifter oss efter 6 år tillsammans.
    Jag tycker att 10 mån inte är så himla snabbt med tanke på min egen förlovning.

• Firestarter

Vi förlovade oss på våran 20 månaders dag.
    Vi kommer gifta oss några dagar efter vårat 7,5 års dag. oj oj har vi varit ihop så länge! hihi Ser så annorlunda ut när man skriver det! ;)

• Bettina.

Vi hade varit tillsammans ca 15 månader när vi förlovade oss, och vi gifte oss på 5:års dagen från att vi träffades första gången.

• Sossa

Vi förlovade oss efter 3,5 år. Gifter oss efter 4 år & 10 månader tillsammans.

Själv tycker jag att en förlovning efter 10 månader är snabbt MEN! känns det helt rätt så varför inte?!

Svar på tråden hur länge innan förlovning?