• snart Jockes fru...

TIPS! Roliga incidenter till video...

Vi funderar på att göra en rolig homevideo och tanka ner på USB-minnen och ge gästerna. Ungefär en plojvideo om vägen från frieri till bröllop där man iscensätter vissa saker. Tex vid övning i kyrkan så trillar man, vid valsträning så tappar brudgummen mig i golvet...hajar ni? Hjälp mig med roliga förslag på vad som kan gå fel...
    Snälla, söta, rara...
    Och typiska bridezilla grejer man kan ha med...
    Kramis

• Svar på tråden TIPS! Roliga incidenter till video...
  • snart Jockes fru...

Håller med!! Hihi roligt med skorna...antecknat!

• MrsH2b

Frieriet sa satter m2b av misstag ner knat i ett tuggumi eller hundbajs alla chokladmousse:)

• snart Jockes fru...

MrsH2b: Hatten av ännu en gång.
    Vad jobbar du med idag? får man fråga det? Känns som du annars har din grej här...
    Hundbajs! hahaha I LIKE!!!

• MrsH2b

A la chokladmousse skulle det ju sta..grr

• MuffinsTönt

Aha! Ok, då funkar inte mina tips. *grubblar vidare...*

MrsH2b
    Exakt så tänker jag också! :D:D

• MrsH2b

mammaledig make-up artist som aven har jobbat som reseforsaljare och nu inte vet vad jag ska gora nar jag blir stor...vem vet kanske jag har hittat mitt kall ..hihi

• snart Jockes fru...

Muffinstönt: ..inte bli ledsen i ögat?
    var jättebra idéer om än lite svåra några av dom...

• MuffinsTönt

Spinner vidare på frieriscenen. kameran filmar honom som faller ner på knä. Kameran på dig sätter händerna för munnen coh ser chockad ut. Kameran på m2bs ask som innehåller en ring a la napp. En stor napp som man kan ha på fingret.

• snart Jockes fru...

Tror du hittat ditt kall MrsH2b!! Du kanske skulle satsa på reklam...kläcka idéer till roliga reklamsnuttar...
    Öva genom att kläcka lite fler vettja

Svar på tråden TIPS! Roliga incidenter till video...