• snart Jockes fru...

TIPS! Roliga incidenter till video...

Vi funderar på att göra en rolig homevideo och tanka ner på USB-minnen och ge gästerna. Ungefär en plojvideo om vägen från frieri till bröllop där man iscensätter vissa saker. Tex vid övning i kyrkan så trillar man, vid valsträning så tappar brudgummen mig i golvet...hajar ni? Hjälp mig med roliga förslag på vad som kan gå fel...
    Snälla, söta, rara...
    Och typiska bridezilla grejer man kan ha med...
    Kramis

• Svar på tråden TIPS! Roliga incidenter till video...
  • MuffinsTönt

Det kommer nån och slår upp kyrkportarna och säger "STOPP!". Om ni tänker amerikansk film där prästen säger ngt i stil med ... "den som har ngt emot detta äktenskap bör säga det nu eller för evigt tiga."

• MuffinsTönt

Eller kanton spelar en barnlåt istället för kärlekslåt/eran låt.

• snart Jockes fru...

Muffinstönt: kan bli roligt, men vem 17 är det som protesterar?
    Å andra sidan kanske man inte behöver visa det...

• MrsH2b

Du far ett "Bridezilla utbrott" pa nagon stackare for att:
    - h*n fragar efter OSA datumet.(dock kanske detta ar ett lite mer internt skamt mellan oss b2b:))
    - nagon har fel skor till sin klanning el Kavaj.
    - desserten inte har tilrackligt med smak av ....

• MuffinsTönt

Det ska ju "föreställa" nån gammal ex eller smärmor? (utklädd isf kanske) ;)

• MuffinsTönt

Kan itne nån av gästerna ställa till en scen? Så all uppmärksamhet dras till dem istället för brudparet...

• MrsH2b

Oj oj oj! Nu skenar det verkligen ivag for mig. Men spanar vidare pa den har personen som sager STOPP och ser framfor mig en en sot skrynklig aldre dam...(typ 80)..hihi som sager sig vara din m2bs ex och forklarar att de tu ar menade for varandra och att det ar fel att han gifter sig med dig eftersom deras karlek ar sa stark..typ a la Amerikansk film...hehe

• Lady o Lufsen

När brudgummen (och bruden) knäböjer framför altaret så kan det ju stå "HELP" på ena skons undersida och "ME" på den andra som då blir synligt för alla gäster...Antingen på hans eller hennes skor...

• snart Jockes fru...

Tänk på att allt måste vara genomförbart...Detta skall filmas och skapas på skoj i förhand och vi har inte resurser att ta in en väldans massa statister eller lägga pengar på rekvisista.
    Vill inte att nån av gästerna, mer än kanske våra familjer blir involverade...
    Helst inte ens bestman och tärna...

• MrsH2b

Jag bugar mig for dig Lady...Skita bra ide! ...hahaha!
    Borjar nu nastan bli lite sugen att gora natt loknande sjalv men skulle tyvarr aldrig fa med mig m2b.

Svar på tråden TIPS! Roliga incidenter till video...