• snart Jockes fru...

TIPS! Roliga incidenter till video...

Vi funderar på att göra en rolig homevideo och tanka ner på USB-minnen och ge gästerna. Ungefär en plojvideo om vägen från frieri till bröllop där man iscensätter vissa saker. Tex vid övning i kyrkan så trillar man, vid valsträning så tappar brudgummen mig i golvet...hajar ni? Hjälp mig med roliga förslag på vad som kan gå fel...
    Snälla, söta, rara...
    Och typiska bridezilla grejer man kan ha med...
    Kramis

• Svar på tråden TIPS! Roliga incidenter till video...
  • snart Jockes fru...

MrsH2b: Du är ju grym!! Vem fan behöver Benny Hill eller andra snubbelnissar
    Skrattar så jag kiknar...
    Du kan inte komma och sjunga?

• snart Jockes fru...

Haha hajade att det var make som i make-up, men lite tokigt annars såklart

• _Ninna_

Kul tråd! Spånar vilt bland alla tänkbara mardrömsscener...

* Brudnäbbarna har klippt ut små fjärilar av brudslöjan...

* Näbbarna fäktas á la StarWars med blomsterkäpparna

* Det ösregnar vid ankomsten till kyrkan och då görs upptäkten att tyget i brudklänningen är genomskinligt (vilket naturligtvis visar sig lagom tills ingångsmarschen börjar spelas).

* Ringarna försvinner lagom till vigselceremonin.

* Kantorn är förvirrad och spelar fel i varenda stycke (har jag faktiskt varit med om irl på ett bröllop där jag var gäst. Hemskt var det!)

* Solisten var på whiskeyprovning kvällen innan, vilket märks på sången...

Skriver säkert mera då jag fått spåna lite till. Kul idé iallafall! =)

• snart Jockes fru...

hihi heja heja!!!
    MERA!!!

• MrsH2b

Med risk for att lata kaxig men det ar inte min mening...ar en avdankad musiker sa jag har skitsvart att med flit sjunga falskt sa ingen hjalp dar...men lite kladdkrita i fejjan pa dig hade jag kunnat kirra.:)

* En sekvens kan ju vara m2bs mor som overlamnar ett gigantiskt berg med tvatt till dig och sager: "Nu ar han ditt ansvar!"

* Bild pa en bil bakifran med en "just married" skylt och bestman fastbunden vid dragkroken med ett skrackslaget ansiktsuttryck....jag vet jag ar lite galen!

* tarnan kommer glidande ner for altargangen pa en skateboard.

Misstanker att du nu borjar att angra att du bad om galna ideer!;)

• snart Jockes fru...

Ok, kanske inte sjunga då.
    Ångrar inget ...än...
    Dock tror jag min tärna skulle stå på näsan om hon tog skateboarden, hon är inte riktigt den typen
    kanske ska komma på den själv
  • MrsH2b

Annu battre effekt om du gor det:)

* m2b dyker upp i hockeyutrustning alternativ badshorts till kyrkan.

* Det star en cykel utanfor kyrkan som ar er transport fran kyrkan.

• snart Jockes fru...

Vad får du allt ifrån?
    I´m impressed!!!
    sitter med anteckningsblocket i högsta hugg och antecknar för fullt...

• MrsH2b

it comes down to; Helt galen fantasi!! Tur att den kan vara till nytta ibland :)

*ingangsmarschen blir fel och istallet spelas ..."I'm on a highway to hell!!..mooaahaha

• snart Jockes fru...

No shit!! Alltså att den kan vara till nytta och helt galen!! Fantasin alltså...
    Har du mera på lager?
    Nåt kul för frieriet?
    Det enda vi kunde komma på var att min m2b var så nervös för att "poppa" frågan så han fick lov att smygdricka...dagen efter kommer han inte ihåg att han friat...
    Du ser, på det planet ligger våra idéer
    Måste bli varm i kläderna bara...

Svar på tråden TIPS! Roliga incidenter till video...