• snart Jockes fru...

TIPS! Roliga incidenter till video...

Vi funderar på att göra en rolig homevideo och tanka ner på USB-minnen och ge gästerna. Ungefär en plojvideo om vägen från frieri till bröllop där man iscensätter vissa saker. Tex vid övning i kyrkan så trillar man, vid valsträning så tappar brudgummen mig i golvet...hajar ni? Hjälp mig med roliga förslag på vad som kan gå fel...
    Snälla, söta, rara...
    Och typiska bridezilla grejer man kan ha med...
    Kramis

• Svar på tråden TIPS! Roliga incidenter till video...
  • snart Jockes fru...

Kom igen brudar...eller ni grabbar som törs hänga här med

• bridesilly

muhahahaa vilken bra ide...

typiskt bridezilla grej är iaf att bruden flippar för minsta lilla å skyller på vem? brudgummen såklart hehe

• MrsH2b

En "rakskums" tarta som aker i golvet.:)

• snart Jockes fru...

Haha det var roligt med tårtan...
    Mer tips, ös på bara
    ...och bridesilly, du var verkligen supportive idag kan jag hyra in dig på min bröllopsdag?

• MrsH2b

Du overlamnas en kaktus med rosa rosett som brudbukett ...hihi inte vet jag nu spanar jag hejvilt..

• MrsH2b

Forresten TS sa ar kravet for ytterliggare knappa ideer att vi far se resultatet..;)..hahaha

• snart Jockes fru...

hihihi...det var riktigt roligt MrsH2b.

Spåna hejvilt! Det får vara lite galet...
    you go girls!!
    (Å grabbs om ni tjuvlyssnar

• snart Jockes fru...

Jaså du!! Du vill se sen? Hmmm...får se vad vi kan ordna
    kan nog lägga den på hemsidan så kan jag lägga ut länken sen, gissar att även jag kommer vilja skvallra om min dag...

• MrsH2b

you asked for it! :)

*En scen nar nagon fixar ditt har och resultatet ar ett tok tuperad risbuske med en barntiara iader boa runt halsen och en fjaderboa runt halsen. Gar ju aven att utoka med hiskelig make om man vill.

*En extremt falsksjungande solist som sjunger "fulvisa" typ snapsvisa el varfor inte Roxette med den verkligen opassande laten: "It must've been love...but its over now"..hehehe

• MrsH2b

auhmm ...ignorera den fina ordfoljden tidigare..jag maste ha kommit at markoren.

Och "hiskelig make" stod ju da inte for din m2b utan sa klart din make-up..

Svar på tråden TIPS! Roliga incidenter till video...