• Zekå

Någon kraftig/mullig som gjort Secret Box?

Ja det undrar jag. Blev ni nöjda kan man göra det ? Blir det fint?
    Min gubbe blir alltid så ledsen när jag inte gillar att se mig själv på foto han tycker ju att jag är snyggast i stan...
    Kul att ge honom ett foto där jag gillar mig själv
    Vad tror ni?Någon som vill visa sina foto?
    Z

• Svar på tråden Någon kraftig/mullig som gjort Secret Box?
  • ohmygoodness

jasåå jasåå... :)

• njoy

Jag är kraftig..Hoppas kunna kalla mig enbart mullig när vi gifter oss bästa vår ..Och har bristiningar efter två graviditeter..Och jag vet att min M2b skulle bli enormt glad för bilder på mig, så han kommer att få det Problemet är bara att hitta en bra fotograf i närheten..Känner mig nog bekvämare med en tjej tror jag..Hur mycket betalar man för en "secret box"?

• njoy

NÄSTA vår ska det stå förståss..

• Kroppsnära

Säger bara, kör på alla mulliga (och spinkiga för den delen) tjejer och ta foton till era blivande om ni vill. Har själv en extra "volang" runt magen och är ganska kraftigt byggd även om jag har storlek 38 i kläder. Först tänkte jag samma sak...ska jag våga och hur sjutton ska jag "posa" för att inte se tjock ut...men nu kom jag ju befängt det är att tro att man måste ha den perfekta kroppen för att kunna bli vacker på bild...

• Gable

Jag är överviktig och gjorde en secret box till min man. Jag frågade fotografen om hon inte kunde returschera bort xx antal kilon.

Hon vägrade. Hon ansåg att min man älskade mig exakt för den jag är och som jag ser ut, och skulle hon returschera bilderna skulle det ju inte vara jag längre.

Hon hade helt rätt. Bilderna blev helt fantastiska och maken blev otroligt glad över boxen.

gör boxen och var stolt över dig själv, det kommer att synas på bilderna!

• Berra

hej..

secret box, du fråga men vad är det ? jag vill göra ngt extra till min blivande man, kan detta vara ngt ? ngn som vill maila ngn bild till mig så jag kan se hur snyggt det verkar bli.. // berra

• Gable

Berra - gå in på Brigitte Grenfelts hemsida, hon har bilder utlagda. Jag tror knappast någon här vill visa, de bilderna är ju avsedda enbart för våra respektive.

• mian73

Oj, det blev något fel med den sista länken men kopiera den och klistra in i adressfältet så funkar det...

• Storasystern

TS, det var inte speciellt många som har svarat på frågan...

Jag är rätt mullig (strl. 42-44) och gjorde en secret box till min man i morgongåva. Han blev jätteglad, och bilderna blev snygga (tycker även jag)!!!
    Kör hårt! :)

• Eriks blivande fruga

Jag är kraftig runt storlek 48/50 och gjorde en secret box i torsdags och fick se mina bilder i dag! De är sååååå fina. Jag blev alldeles tårögd själv!! Ska bli så spännande att se min m2bs min när han ser dem på söndag!

• A:s wife

Eriks blivande fruga
    Åh vad roligt!! är övertygad om att han kommer att älska dem - det är ju du!

• Kroppsnära

Bokade en secret-box jag med...funderar för fullt på rekvisita och underkläder...

• boi

vill oxå göra en secret box till m2b. vad kostar det ungefär för er ? själv bor jag i en mellanstor stad.

• Zekå

Nu har tråden satt fart Kul
    Vad hade ni på er/med er?
    Z

• novali

Jag har tänkt länge att göra en secretbox, men nu när det börjar närma sig bröllopet, får jag lite panik. Jag är ju så missnöjd med min kropp. Jag har gått upp i vikt pga sjukdom och har idag storlek 40/42. Jag vet inte hur jag ska göra...:( Känns bara dumt att ta bilder på nåt som man inte gillar.

• Kristina07

Jag gjorde min i går. Har bara fått se några småbilder på kamera skärmen och de såg jättefina ut. Ska få se resten i veckan.

Jag hade med mig underkläder i alla färger och skor i svart och champagne. Sen olika smycken och en schal.

Inga blommor eller annan rekvisita.

• Eriks blivande fruga

Jag hade provuppsättning av håret samma dag och även provsminkningen!
    Sen så hade jag mina underkläder som jag ska ha på bröllopet samt skor och smycken. Hade dessutom en tyllgardin med mej eftersom jag inte ska ha någon slöja, ville ha något att "dölja" mej med...
    Min secret box går på 1200:- inklusive 10 bilder på en dvd så jag får tillgång till dom själv. Det är ett jättebra pris!!
    Det är Photodivine i Umeå som gör dom!

Svar på tråden Någon kraftig/mullig som gjort Secret Box?