• Zekå

Någon kraftig/mullig som gjort Secret Box?

Ja det undrar jag. Blev ni nöjda kan man göra det ? Blir det fint?
    Min gubbe blir alltid så ledsen när jag inte gillar att se mig själv på foto han tycker ju att jag är snyggast i stan...
    Kul att ge honom ett foto där jag gillar mig själv
    Vad tror ni?Någon som vill visa sina foto?
    Z

• Svar på tråden Någon kraftig/mullig som gjort Secret Box?
  • rocketqueen

Okej, då håller vi inte med varandra helt enkelt! Jag tycker att det är samma person även om man redigerar bort lite obetydliga saker, vem är det annars...

Secret box är kul och spännande i vilket fall! Viktigt att hitta en bra fotograf bara.

• Fru0707

Jo klart det är samma person , det ser man ju, men inte samma naturliga person, en lite fixad version :)

Sen är det ju skillnad att ta bort lite celluliter jämfört med att redigera bort 10 kilo :)

• Kristina07

Det enda som jag vill redigera bort både på secret box och bröllopsbilder är eventuella plitor, mörkhet under ögonen och en fläck som jag har på ena framtanden eftersom den är sprucken.

• rocketqueen

Hehe, ja det är en viss skillnad... :D

• Zekå

Oj vad många svar i min tråd...
    Som inte handlade om ev retuschering för det gör väl alla som de vill

• itzy

Tycker tråden spårat ur en aning, varför blev retuchering ett så hett ämne för att TS säger sig vara lite mullig/kraftig?!

Zekå
    Säger din m2b att du är snyggast i stan så är du det säkert också. Lita på det, våga, och gör en skiiiitsnygg box:D

• Swing

Klart TS kan vara jättesnygg som mullig! Kul och höra att din blivande man både tycker det och låter dig veta detl.
    Höll på att skriva "trots att hon är mullig" men det lät ju knäppt. Varför skulle man inte kunna vara snygg även om man inte följer det som många kallar ideal osv?
    Kram på er tjejer!

• ohmygoodness

Kan nån berätta för mig vad dethär secret box egentligen är för nåt...Är det bara bilder av er i boxen eller är det nåt annat i boxen också?

• A:s wife

ohmygoodness
    jag la inte bilderna i en box utan satte in dem i ett fotoalbum med svarta blad. blev assnyggt till de svart-vita bilderna! så band jag ett grönt sidenband runt.

• Sommarbröllop 07

ohmygoodness - jag vet inte hur mycket su vet om secret box? Men poängen är väl att det är lättklädda bilder, sen behöver de inte vara ju i en box. Kallas också "For your eyes only" och liknande. :)

Secret box får egentligen endast Brigitte Grenfelt kalla det då hon har patent på namnet.

Svar på tråden Någon kraftig/mullig som gjort Secret Box?