• Zekå

Någon kraftig/mullig som gjort Secret Box?

Ja det undrar jag. Blev ni nöjda kan man göra det ? Blir det fint?
    Min gubbe blir alltid så ledsen när jag inte gillar att se mig själv på foto han tycker ju att jag är snyggast i stan...
    Kul att ge honom ett foto där jag gillar mig själv
    Vad tror ni?Någon som vill visa sina foto?
    Z

• Svar på tråden Någon kraftig/mullig som gjort Secret Box?
  • A:s wife

jag är inte väldigt kraftig, men är absolut inte pinnsmal och har framför allt ordentliga ridbyxlår som jag har komplex för. jag vågade göra en secret box i alla fall, och är så himla nöjd!! fotografen var såååå duktig och hon har dessutom redigerat bilderna så det inte syns att kläderna skär in ite i huden, osv. mina celluliter syns inte heller, för hon var så proffsig.
    så mitt tips till dig: VÅGA ställa dej framför kameran och lite på fotografen! du kommer inte ångra dej!
    (några bilder vill jag inte lägga ut här för allmänheten)

• A:s wife

oj vad slarvigt: LITA på fotografen ska det såklart vara =)

• rocketqueen

Hej, jag är inte kraftig men tycker att det inte spelar någon roll om man har några kilo "för mycket", det är utstrålningen som räknas oavsett storlek! Jag tycker absolut att man kan göra det, tror att du kommer att vara stolt över dig själv när du fått så fina bilder också! Våga, det är ingenting som säger att man ska behöva vara smal för att göra en Secret Box - det är ju till dig själv och din man och det är ni som ska gilla det! Tänk vilken överraskning för din man...

• esposa

Jag har inte tänkt göra någon secret box men tycker ändå du ska göra det om du känner att du vill. Tror att de flesta fotografer är otroligt duktiga på att ta fram det finaste i en persons utseende. Och kanske kan en fin bild på dig, uppklädd (eller snarare avklädd ) sminkad och med en fotografs proffsiga blick få dig att se dig själv mer så som din m2b ser dig... Lycka till!!

• Fru0707

En fråga bara..detta är inte ett påhopp nå nåt sätt.

Men om fotografen redigerar bort alla celluliter, bristningar osv då är det ju inte en själv på bilden längre?! Så hur kan man då tycka att det är en fin bild av en själv för det är ju inte ens riktiga jag på bilden då?! *fundersam* Tex om man är mullig och fotografen redigerar bort en massa kilon och alla celluliter då är det ju inte ett äkta foto nåt mera utan ett redigerat som vilka modell foton som helst..

• rocketqueen

Fru0707, tycker du likadant med kläder, smink och ljusförbättringar vid foton också, eller är det bara vid digital redigering du tycker att man "inte är sig själv"?

• zukigirl

Varför foton? Det finns ju hur duktiga tecknare som helst som kan göra en underbar tavla som du kan ge din blivande.

• Joleen

Jag tycker absolut att du ska göra det, din man tycker att du är den vackraste kvinnan i världen, både på insidan och utsidan och om du bestämmer dig för att göra detta så kommer han nog inte bara bli glad för fotona utan för att du vågade göra det! Trivs du med dig själv och känner dig vacker spelar det ingen roll om du väger 60 eller 160 kg, du utstrålar skönhet!

• rocketqueen

Joleen säger det jättebra (som vanligt!)

• Fru0707

rocketqueen man kan väl inte jämföra kläder och smink med bildredigering? Du är ju fortfarande dig själv om du har lite smink på..det är om man redigerar bort en del kilon och celluliter/bristningar då är man ju inte sig själv.. men har man lite smink på är man ju sig själv då har man ju inte ändrat sin ansiktsform tex :)

Svar på tråden Någon kraftig/mullig som gjort Secret Box?