• Kristina07

Att duscha ihop

Duschar ni tillsammans?

Vi duschar alltid tillsammans och det tycker jag är en av dagens höjdpunkter. Han tvättar mitt hår och vi tvättar varandra. Efteråt smörjer han in mig och ofta får jag massage.

Så himla mysigt och romantiskt. Måste bara rekomendera det som ett sätt att varva ner tillsammans och komma varandra riktigt nära! :)

• Svar på tråden Att duscha ihop
  • Saffranin

Duschar ihop enstaka gånger på helgerna. Annars duschar jag egentligen helst själv. Man får allt vatten själv, lagom varmt och lagom hårda strålar...

• 22 september 2007

Vi är nog lite oense om värmen också... men det går bra ändå. Där står vi och flyttar mellan kallt o varmt när man tror att den andra inte märker...

• Snuffen

vi duschar aldrig tillsammans pga att vi har badkar... inte kul alls. där vi bodde tidigare där var det bara piss-stråle så den ena får vatten och den andra inget alls. Vi gjorde det när vi inte bodde tillsammans, jättemysigt.

Han gillar inte värme så mycket, jag vrider på så mkt varmvatten jag bara ka, så fötterna är alldeles knallröda när jag duschat klart.

• jocelyn

Vi badar ihop. Duscha gör vi var och en för sig.

• ankan05

Är "duscha tillsammans" = "ha sex"? De gånger jag och min man duschar tillsammans leder det nämligen ALLTID till sex Jag har svårt att föreställa mig att min man skulle kunna duscha tillsammans med mig utan att vilja ta det hela ett steg längre om ni förstår vad jag menar *rodnar* Vilket så klart bara är positivt Som ni har skrivit ovan så är det ju så skönt att tvåla in varandra - halt och härligt

• Tizzeltazz

vi duschar tillsammans varje söndag :)
    eftersom jag jobbar natt och han dag så får vi ta det på helgen... och då står vi och vinglar i badkar med ett fjuttigt duschmunstycke men det är det värt!
    vi tvålar in och sköljer av varandra och myser och busar och hånglar :)
    ligger jag och badar händer det att han kommer och kryper ned med mig...

och ja, duschandet brukar leda till sex 'for obvious reasons' :)

• Tess23

Men är det inte jobbigt att er m2b får se er utan smink? Skulle jag aldrig gå med på! Inte innan bröllopet är klart i alla fall.

• c_t

Tess23

Jag hoppas att du skämtar

• Bens wife

Tess23 : nu skojar du va?!

• tingtingeling

Låt inte Tess23 trigga er... Har sett en hel radda "fina" inlägg från detta nick som helt uppenbart tycker det är snorkul att läsa allas påhopp... Ett tvättäkta "troll". Vore trevligt om du, Tess23, kunde lägga ner.

Svar på tråden Att duscha ihop