• Kristina07

Att duscha ihop

Duschar ni tillsammans?

Vi duschar alltid tillsammans och det tycker jag är en av dagens höjdpunkter. Han tvättar mitt hår och vi tvättar varandra. Efteråt smörjer han in mig och ofta får jag massage.

Så himla mysigt och romantiskt. Måste bara rekomendera det som ett sätt att varva ner tillsammans och komma varandra riktigt nära! :)

• Svar på tråden Att duscha ihop
  • praline

Vi brukar också duscha tillsammans, inte varje gång men rätt ofta. Visst är det mysigt

• Mathias  Älskling

Vi duchar bara tillsammans ibland. Tycker också att det är jättemysigt men vi har en ganska trång dusch så det blir ganska bökigt. Speciellt när jag ska tvätta håret som är ganska långt.

Men det är roligt att kramas när båda är intvålade och hala som ålar

• Joleen

Vi duschar ihop varje gång, enda gångerna vi duschar var för sig är om den andre inte är hemma. Det är verkligen toppenmysigt, ofta blir det lite hångel etc vilket verkligen förgyller dagen!

• Hoffsan

Ibland gör vi och ibland badar vi i vårt bubbelbad tillsammans.(dock gillar habn inte att bada så värst)
    Men alltid?? Nä jag vill duscha direkt när jag kommit hem från stallet och då har han oftast redan duschat.

• A:s wife

vi gjorde det ofta innan vi flyttade ihop, men nu blir det bara nån gång i veckan. men det är jättemysigt!! speciellt att kramas när man är intvålad, som Mathias Älskling beskriver =)

• Kristina07

Ett av kraven när vi köpte vårt hus var just att det skulle vara en stor dusch!

Vi fnissade en hel del åt det när vi sprang på visningar.

• c_t

Vi duschar också ofta ihop. Men absolut inte varje gång, det förtar lite av mysfaktorn att göra det jämt tycker vi.

Dessutom gillar jag att duscha själv, då gör jag inpackning, rakar benen osv.

• Pomodoro

Na, vi brakar bara om vem som skall vara narmast kranen. Vi ar o andra sidann j-ligt romantiska i alla andra situationer.
    Ibland brukar han halla mg sallskap nar jag duschar (jag ar kvallsdushare), typ sitta och prata med mig utanfor duschen.

• Blivande fru Eriksson

Vi duschar ofta tillsammans men inte alltid.

• maljor

Vi duschar alltid tillsammans när vi kan. Tycker det är supermysigt

Svar på tråden Att duscha ihop