• Kristina07

Att duscha ihop

Duschar ni tillsammans?

Vi duschar alltid tillsammans och det tycker jag är en av dagens höjdpunkter. Han tvättar mitt hår och vi tvättar varandra. Efteråt smörjer han in mig och ofta får jag massage.

Så himla mysigt och romantiskt. Måste bara rekomendera det som ett sätt att varva ner tillsammans och komma varandra riktigt nära! :)

• Svar på tråden Att duscha ihop
  • Ylset

Jag saknar så att duscha tillsammans med min sambo! Vi har badkar och inget duschdraperi = sittande duschning. Trivs verkligen i denna lägenhet men kan inte låta bli att längta efter den dagen vi kan duscha tillsammans, varje dag!

• Brud 2008

Min sambo duschar innan jobbet, typ 5 på morgonen, och då ligger jag och sover, så det blir inte så ofta.

• september22

Vi duschar aldrig ihop, vår varmvattenberedare är bara på 35l så det blir kallt snabbt:(

• sommarbrud08

vi duschar ihop ibland..men inte alltid.. jag tycker de är ganska skönt att duscha själv..sen brukar min sambo alltid duscha 30-40 min nästan varje gång de kan ju iofs..va mysigt de också

• Azra

Vi duschar ihop emellanåt men vi har ganska liten dusch så det blir trångt.. Sen vill jag ha väldigt varmt vatten och det vill inte han så det brukar bli så att jag står och fryser efter ett tag. Men det är mysigt en stund.. =)

• klurifax

Vi duschade ihop förr, innan barnen... nu duschar vi med barnen stället. Men vi brukar bada ihop nån kväll i månaden - guld värt! Därför valde vi att sätta in ett stort hörnbadkar när vi byggde hus.

• ¤Flickan¤

Vi har tyvärr för liten dusch så det går inte.. Det är jätte tråkigt för vi duschade ofta ihop innan vi flyttade till denna lägenheten. Stor dusch blir det i nästa boende..

• B1LLy

det gär vi oxå ibland-sååå mysigt! :)

• 22 september 2007

Vi duschar alla dagar ihop förutom några undantag, det har bara blivit så... Mysigt, han brukar tvätta mitt hår o sen står vi o talar om dagens händelser o sånt (kvällsduschare)

En mysig vana som förgyller kvällen.

• lindza

Vi duschar nästan aldig tillsammans eftersom jag måste ha riktigt varmt för att inte frysa och han fixar inte för varmt....

Svar på tråden Att duscha ihop