Som vanligt håller jag helt med Fru Cinderella!
Jättebra sagt!! "bara för man är gift betyder inte det att man ska sitta hemma o stirra i väggen!!" hahahaha!! Kunde inte ha sagt det bättre själv!! Så rätt.
Jag är bara 25 och ska gifta mig, jag skiter fullständigt i vad folk tycker. Men det gör jag i det mesta i livet, tycker till o med lite om att göra folk förvånade/ upprörda.
Jag flyttade hemifrån och utomlands när jag var 16 år! Sen dess har jag bott utomlands själv i omgångar, kommit hem, flyttat igen, och snart åker jag till Japan och de flesta vet inte om det. Skit samma, de får gärna tycka o snacka. Huvudsaken är att man gör det som känns rätt. (mamma var ju inte jätteglad när jag flyttade som 16åring, men tyvärr gick det inte att stoppa mig...)
Fru Cinderella: jag tycker det var extremt korkat av den som sa att du inte vet vad kärlek är!! Men kom ihåg att ta BT-inlägg med många nypor salt... Jag har också fått extremt många skumma kommentarer.
Och så TS: om du tvekar: vänta lite. Hade du varit helt säker hade du nog inte ställt frågan... Det blir 100 gånger roligare att förlova sig om ni väntar till det perfekta tillfättet när båda känner sig helt säkra. Det kan ju vara om bara ett halvår eller om några år? Men att tveka = vänta.