• Bröllopstokiig

Absolut torr?

Har hört att Absolut Torr ska vara en superbra deodorant, vilket man kan behöva under den stora dagen.... har någon av er använt det? Hur gör man, det är inte bara att smeta på? Eller finns det andra superalternativ?

• Svar på tråden Absolut torr?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Bröllopstokiig

Jag håller med *S*, hade precis tänkt varna för det! Fast en gång (bröllopsdan) kan man ju använda det. Nån gång ibland tror jag inte är så skadligt. Men jag tror inte det är bra att använda antiperspirant (med aluminium)varje dag! Kroppen svättas för att den behöver bli av med avfallsstoffer!

• Bröllopstokiig

Sitter just med rödflammiga, svidiga armhålor pga att jag testat Absolut Torr!
    Var ren och torr enligt instruktionerna, men efter att ha haft på det på kvällen var jag tvungen att gå upp efter en timme och tvätta bort det. Det kändes som om någon satt med glödande fimpar under armarna!
    Hoppas bara att det läker ordentligt tills på lördag då jag gifter mig!!!

• Bröllopstokiig

Hej!
    Jag har själv använt absolut torr lite då och då, främst på sommaren eftersom man svettas mer då. Min erfarenhet är att jag fick klåda och sveda när jag använde den på natten (fick också gå upp flera gånger och tvätta mig), så jag provade helt sonika att ta det på dagen eftersom jag då utan problem tänkte att jag kunde tvätta bort direkt utan att få min sömn störd (jag såg dock till att ha en ickeömtålig t-shirt under min vanliga tröja för att inte riskera missfärgning av tröjan). Har inte haft samma problem när jag kört det på dagtid, kanske blir man varmare / svettas mer när man sover. Mitt råd till er med klådaproblem är att kanske testa dagtid för då kan man ju ta bort med tvål/vatten direkt om man märker att huden blir irriterad.

Svar på tråden Absolut torr?