• Marcus Brud

Morgongåva till han??

Först har jag funderat på att spela in en låt på skiva och ge, och så har jag tänkt att göra secret box, vilket verkar vara väldigt dyrt så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Något vill jag ju ge =)

Så frågar han hela tiden vad jag vill ha, vad ska man önska sig? :)

• Svar på tråden Morgongåva till han??
  • sommarbrud07

Kommer göra en egen variant av secretbox, tar lite kort själv, och ber en polare hjälpa mig och ta lite kort på mig. gör om dem i photoshop, grejar med ljuus och sånt.. färg osv.. blir nog mest bilder på ansiktet... :)

en smakprov.. har börjat lite nu.. gifter oss inte förän i aug

groups.msn.com/Turmia/shoebox.msnw&PhotoID=3

• Novemberbrud07

Tack...finns det fler M2B här som kan tipsa om vad de önskar sig i morgongåva eller andra också för den delen!

Min M2B är hopplös, önskar sig tekniska saker bara men det e ju tråkigt att köpa...eftersom de går sönder/varar bara några år!
    Saker jag vet att han INTE vill ha är manchettknappar, smycken, secret box, kärleksbok...så vad köper man då...suck!

Klart man inte behöver köpa något men det kan ju vara kul!
    Ska dock kolla in rakseten! :)

• Trizzla

Min blivande sitter jämt och trummar med fingrarna och spelar luftgitarr, antingen det finns musik på eller inte. Och jag vet att han i början av vårt förhållande pratade om att han var ledsen att han som barn aldrig fick lära sig att spela gitarr. Så nu ska jag ge honom chansen!
    Jag har helt enkelt köpt en gitarr till honom och med den komer ett "presentkort" på en nybörjarkurs till hösten.
    Skulle det vara så att han trots allt inte utvecklar detta till en hobby, så är ju en gitarr alltid roligt att ha hemma

Jag funderar också på att gravera in datum etc på den.

• Novemberbrud07

Trizzia...vilken bra idé
    Ska kollas upp asap.

• HalmstadNilla

fler tips till mej som fortfarande inte kommit på nåt?

• Mrs. 170307

HalmstadNilla: Nu har jag inte följt tråden så du kanske är ute efter något helt annat men detta skrev jag i den andra tråden:
    Jag körde budget men väldigt personligt och romantiskt. Jag gjorde en tavla av våra löften (som vi skrev själva) och texten av en av solosånger. Det var väldigt lyckat för att jag fick honom att gråta (igen).

• Naura

Har ni några tips på var man kan typ boka in sig för att köra rallybil under en dag? Min sambo pratar jämt om hur kul det skulle vara att få köra rally, o tänkte om man kan ge bort nåt sånt i present...

En annan idé som jag har, är att kolla upp vad dyklektioner kostar. Han har ju ingen utrustning, men tänkte kolla om det finns nånstans man kan gå där man inte behöver äga några egna grejjer. Det vet jag att han oxå vill göra, lära sig att dyka.

Hade jag pengar hade jag nog köpt honom en resa för att titta på Formel 1, men det har vi inet råd med när allt annat ska betalas samtidigt.

• thalia82

Naura
    leta reda på närmaste folkracing-klubb och låt honom ta ett cert! det kostar inte mycket alls (några hundra har jag för mig) och efter en sån kurs måste man vara funktionär på nån tävling, sen är det fritt fram att tävla själv.

• förhoppningsis

funderar på att köpa en omega nyckelring till honom, han är inte mycket för smycken å har manchetknappar så han kan öppna en egen affär...
    den matshar dessutom hans klocka

Svar på tråden Morgongåva till han??