• Marcus Brud

Morgongåva till han??

Först har jag funderat på att spela in en låt på skiva och ge, och så har jag tänkt att göra secret box, vilket verkar vara väldigt dyrt så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Något vill jag ju ge =)

Så frågar han hela tiden vad jag vill ha, vad ska man önska sig? :)

• Svar på tråden Morgongåva till han??
  • Nataluskan

PÅ ett ungefär vad kostar en sån där secretbox?
    Usch nej jag är nog för tjock för det...man ska ju känna sig bekväm också...

• Nataluskan

Jag har en bra, passfodral från www.bluebox.se ligger under kategorin väskor och fodral men manlig symbol på framsidan, jag måste bara ha både den manliga och den kvinnliga..

• MrsPink

JAg ska ge min m2b en "secret box" det vet jag att han vill ha.
    Har bokat min genom birgersdotter.com kostar bara 1700 nånting..

• Lilla Li

Finns flera passfodral på Bluebox som är fina. :) Finns även bagagelappar att ha med på resan. ;)

• Nataluskan

ÅÅÅ måste ha...jag var inte så förtjust i den rosa till tjejer men m2b är nog mer inne på nåt mer diskret jag måste ha nåt av de andra fina med blommor!!!

• N&N

Igår fick jag äntligen hämta morgongåvan till min sambo, en Armaniklocka som jag hade beställt. Den är så fin och han kommer att bli så glad... och överraskad!

Måste dubbelkolla med er, när ska man egentligen ge sin blivande morgongåvan, är det på morgonen på bröllopsdagen eller dagen efter?

• katty

N&N: Morgongåvan ges på morgonen efter bröllopet!

Var kan man hitta handgjorda manschettknappar?? Det skulle min blivande älska!

• romi

Jag har samlat alla mail vi skrev till varandra i början när vi var ihop och bodde ifrån varandra...och sändt in all material till en bokbindningsställe och skapat en bok + secret box tror det blir uppskattat/ R

• Nataluskan

I morgongåva ska jag göra ett sånt där set med kuvert och i ett kommer han att få ett sånt secretbox kort

• Marcus Brud

Hmm.. det var några som skulle göra secret box :) Men om jag ska göra det så måste jag gå ner lite till :)

Svar på tråden Morgongåva till han??