• Marcus Brud

Morgongåva till han??

Först har jag funderat på att spela in en låt på skiva och ge, och så har jag tänkt att göra secret box, vilket verkar vara väldigt dyrt så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Något vill jag ju ge =)

Så frågar han hela tiden vad jag vill ha, vad ska man önska sig? :)

• Svar på tråden Morgongåva till han??
  • N&N

Min sambo har i juni pluggat klart efter 6 år och därför har jag bestämt att ge honom en kombinerad studentpresent/morgongåva, en hiskeligt dyr Armaniklocka men det är han värd...

• guldplutt

jag har köpt ett par snygga handgjorda manschettknappar som jag låtit gravera våra namn, bröllopsdatum o plats på baksidan.

• Cecilia.A

Det där med fotosmycke var ju en bra idé.
    Är det någon som beställt något sådant, blev de snygga?
    Annars är jag inne på secretbox som så många andra. Men personligare än så kan det väl knappast bli...

• Cecilia.A

Lilla Li
    Ett överkast tycker jag är super romantiskt. Ett eget lapptäcke som hans blivande fru knåpat ihop helt och hållet med honom i tankarna...
    Synd att jag inte kan sy.

• HalmstadNilla

Jag sydde ett lapptäcke förra sommaren till man m2b. Bara som present. Gick jätte fort. Jag är inte mycket för det här puttenuttiga utan sydde på ena sedan rutior som är 30*30 cm o på andra sidan rutor som är både 30*30 (som blev över) några som var hälften så stora (slattarna) och en ruta i varje färg som va typ 50*50. Gjorde allt på 3 dagar. Men då hade jag lite hjälp av min mamma med att hålla o nåla o sånt..

• Lilla Li

Fast mitt lapptäcke hade jag tänkt skulle vara lite mer avancerat. ;) Tänkte trycka bilder på oss på vitt tyg och sy ihop till ett lapptäcke. Eller möjligtvis bara göra ett vanligt lapptäcke och sedan brodera vårt bröllopsdatum på en av lapparna. Sen finns det ju mängder av sätt att göra lapptäcken på, men visst går det fort om man inte gör några krusiduller av det. Vilket jag inte hade tänkt heller... ;)

Jobbar med symaskiner som sagt och får låna hem värstingmaskiner. Så det tänkte jag göra. Då går det fortare. ;)

• HalmstadNilla

lyx. Jag har inte nån symaskin alls så det bär hem till mamma eller svärmor när jag ska sy något!

• Hanna76

Jag kommer vara gravid i 7 månaden på bröllopet så vi skall inte åka på någon bröllopsresa har vi bestämt. Så jag har bokat en Spa-weekend ett par dagar efter bröllopet till oss. Tänkte att han skall få det i bröllopspresent.

Men inte helt säker, kanske säger jag att vi skall åka och så får han en graverad slipsnål -som han behöver- istället... Får se.

Cinderella
    Det lät kul med "gängad" på ett par handklovar, är det er humor så tycker jag absolut ni skall göra det, jättehäftig idé tycker jag!

• Addiz

Jag tänkte fixa en "aktivitet" som vi kan göra tillsammans på vår bröllopsresa. Ett exempel skulle kunna vara en ballongflygning om man ska på safari... Tänker inte skriva här vad jag har tänkt, man vet aldrig om min m2b är här och snokar... ;)

• Maves

Jag ska ge min käraste ett fallskärmshopp hade jag tänkt. Det är något han har pratat om sen vi blev ett par. Samtidigt så känns det lite läskigt, låta sina älskling kasta sig ut från ett flygplan...

Svar på tråden Morgongåva till han??