070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
eliin
Din klänning är väldigt lik min, men jag har en Celine. Har själv valt ett enkelt pärl/strasshalsband då det redan är så mycket detaljer i klänningen.
Elin
nej inte så svårt som man kan tro, har ett par pärlhalsband, tog det som var närmast, de ligger ju inte emot direkt så liten diff gör inte så mycket
N&N - precis, ska det vara nåt ska det vara enkelt...
förhoppningsvis - hmm, det är ju sant. Ska ge mej ut å leta... = )
Tack tjejer, men nu måste jag återgå till jobbet...har en tendens att fastna här...
Tillbringqr helgen i Marseille; sa mycket fina vita skor har!!!!! Synd att jag redan kopt mina brudskor; fast de ar helt underbara!!
Hallå tjejer, hur går det för alla? Vad är det senaste ni har fixat med kring bröllopet?
Idag har vi bestämt tårtor och köpt några enkla tält till vigseln, ifall det skulle regna lite. Regnar det mycket är vi inomhus. I fredags fixade jag färdigt placeringslapparna.
Hej alla!
Jag har följt den här tråden lite till och från...
Jag var in i stan igår och skulle kolla underkläder. Jag har tänkt mig bh + trosa + strumpebandshållare. Men då kom jag på: Vill jag verkligen ha strumpor i juli?
Hur har ni andra tänkt?
Skall tillägga att jag inte köpt skor än nså jag vet inte om det blir bar tå eller ej.
Jag har tänkt att det blir för varmt med strumpor i juli. Ska ju ha en lång klänning.
Underkläder får jag nog göra som många andra. Byta om til lite "raffigare" när vi kommit till hotellet och ha sköna och släta under klänningen.
Hej!
Första gången jag är inne på denna tråd, vad många vi är som delar samma dag!
Idag är det ju 2 månader precis!!!!!!!!!
Är ni nervösa för möhippan, eller har ni redan blivit hippad än?
När man kollar i kalendern ser man att det finns inte så mycket dagar kvar....
Hjälp!
Om jag skulle ha haft öppen tå i skorna hade jag inte haft strumpor, men skorna blir skönare med stay-ups så jag kör nog det.
Prick 2 månader idag!! Jippie!
Jag har fått sammanlagt fyra skrämselpaket från mitt möhippegäng så jag har hunnit vänja mig vid tanken på en möhippa :)
Jaaa idag är de exakt 2 mån kvar :) Spännande!! Undras när man kan börja vänta sig en hippa...