070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
vårt vita är en Bellingham 79 kr flaskan
men det är så olika vad som passar beroende på vad ni ska servera
Idag har jag beställt 42 meter band och dubelkollat retur-reglerna på systembolaget + att de viner v vill ha inte kommer gå ur sortimentet...
wiii - snart bara 2 månader kvar
Idag har jag beställt murgröna till borden och bokat ansiktsbehandling, pedikyr och naglar. Beställde även is från cateringföretaget.
7/7 07
2 pers å en flaska vid flaskan på bordet
annars 1 glas + 2 påfyllningar vid servering, då kommer en del att dricka 3 glas andra mycket mindre
bättre att räkna i överkant - jobbigt om det tar slut
Igår kväll beställdes smyckesettet jag ska ha på mig! Velat fram och tillbaka så mkt, men det blir nog bra det jag valde.
Egentligen borde jag palla iväg till folkeregistret och tjata om hindersprövningen, men jag ooooorkar inte med en myndighet till just nu! *grrrr*
Gerda
vad blev det för smycken?
Hur funkar det med namnbytet, borde man intefå nån sorts besked om de godkänner det eller så?
förhoppningsis
Jag beställde svävande pärlorsettet från Nova Pärldesign.
webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php&products_id=70
Ang. namnbytet så har jag ingen aning nu när vi bor i Oslo. Vi får inga svar fr varken sverige eller norge... så vi ansöker hos båda myndigheter och ser vem som ger avslag och vem som godkänner.
Gerda
Fina de var, lite coolt om det är som det ser ut på bilden!
Jobbigt med namnändringen hoppas det löser sig.
Ska lämna in mitt halsband till guldsmeden någon dag för att trä om det.
förhoppningsis
Tack, ja - jag tror det blir bra med lite mer liv kring halsen då jag har en jätte enkel o ren klänning.
Gerda
gillar verkligen pärlor!
Kan lätt bli så mycket bling om man har strass el liknande. Fast jag kommer bara ha en enkel rad rätt snävt runt halsen då min klänning är ganska dekorerad upptill
förhoppningsis
Ja, provade med mina pärlor hemma, men de är en o tvåradiga o stramare - tror att det bir för tråkigt med klänningen. Får se när den är hemma o smyckena - vad som passar bäst.
Ja, det är snyggt med pärlor! Så kan vi låta ringarna stå för blingandet