• Suffeli

Vad kostade era vigselringar??

Hejsan!

Hur mycket satsade ni eller tänker ni satsa på era vigselringar? Vi funderade på en som kostar 8000kr, är det budget eller är det helt passligt? Skicka gärna bild på era val av vigselring om ni valt.

Tack!

• Svar på tråden Vad kostade era vigselringar??
  • Clobberella

Min vigselring kostar 3500, och då får jag den finaste ringen vi kunde hitta!

• SL78

Min ring kostade 3900:- Vi köpte den till grosist pris ca 3000:- billigare Dessutom var det den vackraste ringen jag hittade och den passar mig perfekt

• Novemberbrud07

Min sambo köpte förlovningsringarna, förlovningen var en överraskning. Men jag vet att de kostade 4400 för båda inkl. gravyr!

Min vigselring (M2B vill ej ha) kommer kosta 6200. Snygg och enkel med 5 diamanter totalt 0,25 carat.

• Suffeli

ok, här kommer en pinsam fråga. . . Vad betyder m2b. . . *skäms*

• Novemberbrud07

Det är inget o sskämmas för...det tog ett tag tom för mig att förstå vad BT var, ;)

M2B = Man to be!

• Suffeli

ok, tack för upplysningen!! :D

• novali

Min vigselring kostar 8000 kr.
    Rödguld med 7 diamanter.

• Majan2007

Jag går och velar mellan två ringar, en för drygt 8000 kr och en för 10000 kr. Den för 10000 kr är helt klart snyggast men det låter så mycket. Å andra sidan är det ju bara 2000 kr och once in a lifetime....... Nåja, mitt svar blir någonstans mellan 8 och 10 tusen.

• LydiaLinn

Vi landar runt 20 000... Men det känns lite galet måste jag erkänna. Mest är det m2b som insisterar dock, så jag tar glatt emot!

• 26maj2007

Min ring kommer att kosta 16000:- och vara värd ca 35000:-

är överlycklig att vi lyckats få ner priset så pass mycket annars hade jag fått välja en annan ring.

Svar på tråden Vad kostade era vigselringar??