50 personer känns litet
Jag har varit på bröllop där det var 50 gäster, tyckte det kändes litet och lite tråkigt faktiskt. Vad tycker ni? Hur många gäster bjuder ni eller skulle ni vilja bjuda?
Jag har varit på bröllop där det var 50 gäster, tyckte det kändes litet och lite tråkigt faktiskt. Vad tycker ni? Hur många gäster bjuder ni eller skulle ni vilja bjuda?
Jag har varit på bröllop med över 100 gäster och festen efter middagen kändes opersonlig och mer som en konferens eller disco på stan än ett bröllop eftersom vart man än gick så var det fullt med folk som man inte visste vilka de var eller ens sett tidigare under ceremonin/middagen.
Vi hade 60 gäster på vårat bröllop. Perfekt antal tyckte vi.
Vi bjöd 104 och 70 kom - precis lagom! Allt hänger ju på lokalen och på stämningen som skapas!
Håller dock med om att 100 per-bröllop kan bli ganska opersonliga som fester betraktat.
Själv hann jag prata med alla gäster och särskilt med de av mina vänner som jag träffar riktigt sällan!!!
Vi hade 45 gäster på middag.
Kändes inte litet eftersom många aldrig hade träffats. Var väldigt mysigt och intimt dock.
Jag skulle inte vilja ha massa halv bekanta på en sån personlig dag. Men alla är vi olika, och tur är väl det!
Pumpalot: Måste bara fråga - är det i nästa vecka som det tv-sänds?
Lilla Li ja på torsdag :)
Pumpalot: Visst var det väl klockan 20? På TV3? Är det i programmet Du är vad du äter ni är med...? *förvirrad*
Vi ska bjuda 65 gäster.
Lilla Li Ja, ja och ja :)
www.tv3.se/index.php&task=view&id=10768&Itemid=1177
Tycker väl dock att dom kunde valt en finare bild :D
Pumpalot: Aha dåså. :) Kvällen är bokad! :D
Lilla Li haha min med kan jag säga. Kan inte vänta!