• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • discodivan

ja usch nu e det jobbigt *urk*

• Minoo

Tycker oxå att just nu e det jobbigt. Stod och lagade middag till övriga i familjen. Ska nog överlåta det på min man ist.
    Börjar kännas lite konstigt i huvudet, tungt på nåt sätt, fast jag har nog druckit över tre liter vatten idag. Men än så länge har man klarat det!

• discodivan

ja - men ingen ketos så långt ögat når - hoppas på morgonpinket

• tezzibezzi

Är det nån av er som fått hjärtklappning? Jag har fått hjärtklappning idag när jag rört mig..tycker inte jag behöver röra mig så mycket heller. Hm.. varför får man det? :O

• Snowsee

Discodivan: Ojojoj.... det var många centimetrar på kort tid. :) Jag har "bara" minskat 13 cm sen januari men då har jag ju inte gått på ren kur hela tiden, fuskat en del och så också..

Tezzibezzi: Är det nutrilett du går på? Jag har ju kört Naturdiet men inte haft ngn hjärtklappning. Dock kände jag när jag gick på helt ren kur och samtidigt tränade spinning att jag blev totalt slut efter det.. Ingen ork alls... Men prova att dricka lite mer vatten? Om du inte redan dricker typ 2-3 liter om dagen..

Nu är mitt spinningpass avklarat, gick riktigt riktigt bra. Inte alls så trött. Så nu sitter jag här med min kvällmat. Ett äpple och ett päron skivat i bitar. Är helt såld på confrence-päron och royalgala-äpplen numera.

• Minoo

Nu mår jag verkligen blä, fy vad jag e trött kan knappt hålla ögonen öppna. Borde nog gå och lägga mej tidigt så denna dan tar slut, men tyvärr har jag fastnat i Lost. Jaja, en ny dag i morgon, ska väl gå lättare får jag hoppas.
    När jag körde Cambridge tyckte jag att det var inte hälften så tufft som det e nu. Motivationen kanske är mindre denna gång.

• Minoo

Snowsee:
    Vad duktig du är som går på spinning. Jag skulle kunna dö för lite frukt......;)

• tezzibezzi

Snowsee!
    Nä jag dricker faktiskt cambridge.. och jag dricker massa vatten :S men men..kanske ska prova lite til. Jag är nämligen bra på att dricka kaffe också som är vätskedrivande :)
    Hur går det med naturdiet då för dig? Går det bra? :)

• tezzibezzi

Minoo!

Varför kör du inte cambridge även denna gång?

• Snowsee

Tezzibezzi: Okej... :) Jo, det går bra med ND. Byter nu ut fler och fler mål om dagen mot vanlig mat igen. Kör aldrig helt rena dagar med ND nu utan bara ibland. Som imorn tex när jag ska ut och äta på kvällen så äter jag ND på dagen för att hålla nere min kcal-nivå och det funkar bra. Har ju 3 kg kvar som jag vill gå ner...

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett