• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • Minoo

tezzibezzi:
    Jag har blivit för snål ;) och sen tyckte jag att konsulenten inte var bra, så henne vill jag inte gå och väga mej hos en ggr. i veckan.
    Gud vad fånigt detta låter.

• discodivan

ok - back in ketos 83.4kg - 13.4 kvar

• Snowsee

Idag bär det av till simhallen för första gången på väldigt väldigt länge... Håll tummen för mig att jag flyter!

• Minoo

Ställde mej på vågen i morse, den visade 71,4. :)
    Har ej kollat idag om jag är i ketos, tror jag väntar tills imorgon för o va på den säkra sidan;)

Snowsee:
    Lycka till med flytandet ;)

• tezzibezzi

åå jag har en sambo som nstan håller på att få mig att tro att detta med CK aldrig kommer funka. Han tjatar om att kroppen försätter sig i svältläge och inte bränner nåt fett m.m. m.m.Jag vet ju också detta men jag hoppas verkligen jag går ner!!

• discodivan

ketos är en typ av svältläge - just där man bränner fett men skyddar musklerna

• Snowsee

Nu är jag hemma igen från simhallen och fy f*n vad jobbigt det var... Simmade 30 min + att jag fick 30 min cykling totalt när jag cyklade dit och hem. Fick ihop 489 motionskalorier på det enligt Viktklubben. Och fler lär det bli idag. Ska cykla upppå stan senare och titta på present till sambon.

Fick verkligen kämpa för att ta mig hem nu, hade inga muskler kvar alls kändes det som. Inte långt till mjölksyran. Men nu är det gjort och nu känner jag mig duktig. :)

• discodivan

snowsee - jag är impad - tänk på att muskler väger oxå o du borde lagt på dig en del av dom

• Snowsee

Discodivan:
    Jo,muskler väger ju mer än fett. Hur går det för dig med CK? Klarade du hela dagen igår? *håller tummen*

Dags att sätta igång och plugga och sen ta en ordentilg dusch och göra sig lite fin. Ska ju unna mig en god kycklingsallad ikväll när jag ska ut och äta kvällsmat med en kompis.

• discodivan

yes -
    så nu blir det rent fram till målet 70kg - 13.4kg dit

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett