• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • ~L8~

Nu har jag provat den med chokladsmak, och den var ju riktigt god.

• Minoo

L8
    Håller med dej det är den bästa, jorgubb kommer på andra plats för min del och skogsbär kommer sist. Synd att det inte finns i fler smaker, för det gör det väl inte?? förutom barerna då som i mitt tycke smakar blä.

• Minoo

Nån som har nåt bra tips hur man motstår frestelsen att smaka lite här och lite där när man gör lunch till sina barn?
    Dricka en liter vatten i ett svep kanske??

• discodivan

titta sig i spegeln - ja vatten kan nog hjälpa

• Minoo

Just vid lunchen e det jättejobbigt, men jag fixade det idag iaf :)

• Karin.A

Så nu har man börjat, var och köpte två paket med chokladsmak.. helt ok! Får se hur det går, ska även till ett möte hos viktväktarna på onsdag!

• Pretty^Woman

Var kan man köpa Cambridge,i göteborg, pris??

• Snowsee

Välkomna hit ni nya! :)

Idag stod vågen på 60,9 kg, så underbart att se siffran 60!

Imorn blir det äntligen spinning igen och på torsdag ska jag faktiskt ta mig iväg och simma/sola. :) Får se hur det känns för det var länge sen! Funderar på att prova pilates, har blivit inspirerad av pilates-tråden här..

Solen skiner och det är jättevarmt ute! Har varit ute i skogen idag med kursen, underbart skönt. Funderar faktiskt på att unna mig en glass ngn dag om vädret fortsätter... Men vi får se..

Hoppas ni också haft en toppendag!

• Minoo

Jag tycker detta e skitjobbigt!!!! :(

Åt lite lax och sallad eftersom jag var sugen, inte hungrig ens, bara förbannat sugen!!
    Tänker jag mej för innan? Åhnej inte en chans att jag gör, kanske en bråkdel av en sekund då det pluppar till i hjärnan men den tanken e snabbt bortblåst!!!
    Känns som jag börjar om hela tiden, typ att imorgon ska jag klara det HELA dagen, men nä det bara skiter sej hela tiden.
    Grrrrr vad trött jag blir på mej själv som har så dålig karaktär :( :( :(

• discodivan

då är vi 2 - fortfarande inte en ren dag sedan i onsdags

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett