• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • discodivan

ja usch - det är nystart idag - allt vatten tillbaka o så - nu blir det ren kur till 5 maj

• Snowsee

Discodivan:
    Du klarar det! Ska hålla tummen för dig! :)

Igår gjorde vi det där receptet som jag hittade på arla.se, Djungelgryta. Eller min sambo hade redan lagat maten när jag kom hem från jobbet så det var en trevlig överraskning! Mycket gott var det också, så det kan rekomenderas! Sen gjorde vi morotsstavar, dip och popcorn och det slank ner lite av det också, men inte så mkt. Översteg inte mott rekomenderade kcal-intag på 1333 kcal/dag. (Från VK)

Idag är det nya tag som gäller med ND. Har gått med på en utmaning från medlemmar på VK om att gå ner 3 kg på 4 veckor och det känns som ett bra tempo. Så imorn börjar det. Kommer behöva peppning! :)

Hoppas ni haft en bra helg.

• Snowsee

Uppdaterade uppgifter:

Nickname: Snowsee
    Startdatum: 8 januari
    Längd: 164 cm
    Startvikt: 71,8 kg
    Nuvarande vikt: 61,0 kg
    Målvikt: 55-57 kg

Yes! "Bara" 4 kg kvar nu!

• discodivan

du e asduktig snowsee

• Karin.A

Hej! jag ska börja med nutrilett i morgon! Ni som är erfarna "drickare" är det någonting speciellt man ska tänka på?

• discodivan

dricka MYCKET vatten välkommen hit o lycka till

• Karin.A

discodivan, Tack! okej det ska jag göra Vad är mycket 1-2 liter eller?

• ~L8~

Här är en till som ska börja med nutrilett , idag. Ska snart göra i ordning första påsen. =-)

• discodivan

3 liter - L8 - lycka till du med

• Minoo

Då har man tagit tag i helgens syndande genom att gå en promenad på en timme.
    Nu när man har trillat dit och ätit så tycker jag att det är så svårt att komma tillbaka till sina tidigare rutiner.....

Snowsee:
    Lite avis e jag på dej!!!!
    Tänk om man "bara" hade haft 4 kilo kvar.

Lycka till L8 och Karin.A och välkommna :)

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett