Hur ska ni åka från kyrkan?
Hur ska ni åka från kyrkan? Ska ni hyra någon speciell bil? åka eran vanliga bil? Häst och vagn? mm. Vad betalar ni för transporten?
Hur ska ni åka från kyrkan? Ska ni hyra någon speciell bil? åka eran vanliga bil? Häst och vagn? mm. Vad betalar ni för transporten?
jag tror vi ska åka i en corvette - 60. Min o sambons absoluta favorit bil. Så j*vla läcker. Sambon har fixat, men ja tror jag har listat ut, tror jag
Vi kommer åka häst och vagn från kyrkan till festlokael. Då lokalen ligger nära kyrkan, så kommer vi åka runt ca 1 timme, så vi kan fota och grejja lite innan vi kommer fram till festen =)
vi åkte i mammas bil med henne som chaufför, gratis icg billigt med andra ord, hon hade en Skoda Compis en pytteliten bil! men det gick galant i alla fall! Hon körde till kyrkan, sen till festlokalen och slutligen till hotellet där vi tillbringade bröllopsnatten!
Vi hoppas på att få "åka" en tiohuggare mellan kyrkan och festlokalen. Væntar på besked i næsta vecka *håller tummarna*
Fast blåserd et och ær fritvæder måste vi ha ett annat alternativ och då får det nog bli vanlig bil. Svårt att boka något som vi bar vill ha om vædret blir dåligt...
Littlepixiegirl - Jag kommer ju ha en ganska kort, enkel klänning och kort slöja som inte kommer att vara särskilt ivägen.. Så det är nog inga problem för min del. Skorna är utan klack och väldigt körvänliga. Men det är ju så olika...
Stort lycka till med körkortet!!
midsummer: Ja, min gräddbakelse med släp går nog inte in i bilen! :)
Oooh, kom precis på att ena brorsans kompis kör limousinetaxi!
Vilken tur du har! Då löser det ju sig utan problem!
vi och våra (runt) 100 gäster kommer åka limousine. detta för att vi gifter oss mitt i stan och jag vill inte att hela bröllopsgänget ska traska genom stan i högklackat o med barn o allt... Ser hellre att de forslas med bil o då passar limousine perfekt för man får in 8 st i en bil. och det är ganska nära fr kyrka till festlokal så kostnaden blir helt ok och vi behöver bara 3 bilar som åker några vändor var.
En sån här! Det kommer bli perfekt! sv.wikipedia.org/wiki/Bild:Autounion-Wanderer1936.jpg
Vi ska åka i min farfars apollo från 1904! Ska bli jättekul, och han är jätteglad att få köra oss! :)
Vi har hyrt en vit limuosin.