• brud  nästa år

Hur ska ni åka från kyrkan?

Hur ska ni åka från kyrkan? Ska ni hyra någon speciell bil? åka eran vanliga bil? Häst och vagn? mm. Vad betalar ni för transporten?

• Svar på tråden Hur ska ni åka från kyrkan?
  • Mma

Vi åkte spark från kyrkan. Hade lagt ett fårskinn över sitsen, men vi sparkade tillsammans på varsin med. Det blev jättelyckat trots att vädret var uruselt..

• mplusr

Vi har en vän som har en gammal Amazon som vi ska åka i... röd och fin! Tänkte smycka den med blommor.

• söta

Mma
    Spark det låter riktigt exotiskt för mig, har mests hört talats om snygga bilar, häst och vagn eller med båt tidigare.

Vi har hyrt en stor båt som tar våra 60 gäster till festlokalen och sedan kommer vi i en mindre båt.

• ohmygoodness

Vi kommer att tränga oss in i min storebrors lilla Morris Mini! :) Hihihi.

• novali

Vi åker Mercedez från kyrkan till hamnen, båt till ön, häst och vagn från hamnen på ön till festplatsen! (Kompromiss eftersom m2b vill ha bil och jag nåt romantiskt!)

• jagärsåkär

Limousine blir det nog. Ganska säkert och om vi har råd får alla gäster åka limo

• littlepixiegrl

Vi går och det gör gästerna också! :)

• midsummer

Vi kommer att åka i vår Audi... glamoröst värre... Troligtvis är det också jag som kör...

• littlepixiegrl

midsummer: Bra idé! Mamma har Audi TT och jag fixa, förhoppningsvis körkortet nästa vecka...men blir inte klänningen döskitig om klämmer in sig bakom ratten!? :)

Svar på tråden Hur ska ni åka från kyrkan?