Hur ska ni åka från kyrkan?
Hur ska ni åka från kyrkan? Ska ni hyra någon speciell bil? åka eran vanliga bil? Häst och vagn? mm. Vad betalar ni för transporten?
Hur ska ni åka från kyrkan? Ska ni hyra någon speciell bil? åka eran vanliga bil? Häst och vagn? mm. Vad betalar ni för transporten?
Vi ska åka båt. Hoppas att vi får tag på nån gammal, fin, öppen träbåt, annars får vi ta och löva upp vår egen lilla aluminumbåt. Vår festlokal ligger precis vid vattnet och har egen brygga, blir nog riktigt nice.
Vet inte riktigt hur man ska ta sig mellan kyrkan och hamnen bara. Tror inte att det är mer 400m, kan man gå? åka en vnliga gamla bil? Eller måste man hyra en fin bil också?
Vi ska åka en gammal amerikanare. Vet inte märke eller ålder då min pappa fixar detta.
Tillägg:
Vet inte pris heller....
Vit limousin blir det för oss...*L*
Firestarter
Ja det är nog en T-ford jag menar Vet verkligen inte var jag ska få tag på någon bil, suck det får väl bli cykel,hihi.
Brud nästa år:
Haha, ja det är ju ett alternativ. Blir ju lite orginellt så varför inte.. hehe.
Varför inte en luftballong från kyrkan till festlokalen! :)
September 22
"Löva upp vår egen båt"!
He he he he
Vi har hyrt en båt till allihop för hur mkt pengar som hellst! Så de får ingen mat när de kommer fram, alla pengar gick till transport! ;)
Ford Mustang..antagligen..
Tankte fraga min tarna om hon vill kora oss i sin fars bil, han byter hela tiden men de har alltid nagon tjusig bil. Vi skulle kunna ga men det skulle vara kul att gora nagot slags entre nar man kommer tillbaka efter fotograferingen. Tycker ocksa det ar lite dyrt att tex hyra veteranbil, vi lagger pengarna pa snaps istallet.