• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Johans2B

Jätteläckert, och nu blir vi nog jättenyfikna på din klänning allihopa.

Nu har vi bestämt att min tärna inte skall ha några blommor. Det var hennes eget val. Hon tycker det räcker med att hålla min bukett där framme.

Vi bestämde oxå att hon skall läsa i kyrkan. Dock inte vad ännu....

• pralm

Hej
    har inte hängt med alls i den här tråden, jag ska också gifta mig i maj, den 12 närmare bestämt :) börjar oroa mig lite för gästlistan, vårt osa går ut om 4 dagar men endast 1 av 78 st har svarat när hade ni osa och när svarade era gäster?

• söta_bruden

pralm: Jag (läs vi) ska också gifta mig 12 maj. Hade osa 12 mars de flesta svarade i veckan före eller på den sista svarsdagen. Oroa dig inte för att folk inte har svarat. De kommer att göra det den sista dagen...folk har en förmåga att dra ut på saker...

Förresten har vi 12-maj brudar en egen tråd. Här kan vi hänga när det närmar sig och antimgen gnälla eller hurra för vädret... Välkommen hit också. Det är alltid kul att hänga på fler ställen...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160124.html

Kram

• bröllopsängeln

Glad påsk!!!
    Har inte så mycket att rapportera just nu utan försöker läsa i kapp:)

• Skogstigern

Klart vi ska hänga kvar i maj-tråden även om vi har en egen 5-maj-tråd nu!

Har ni sett snön tjejer? Vad är det för väder!?

• Bens wife

Jadå, vi hänger lite överallt!

• beach

Skogstigern
    Angående secretboxbilderna var det med blandade känslor jag tittade på dem :) Vissa blev förvånansvärt bra, men visse ser bedrövliga ut, tur att hon tog massor av olika. Det gick att välja ut 10 stycken, tror att han kommer bli glad (och förvånad!!!)

• Skogstigern

beach: Kul att du hittade 10 bra bilder i alla fall. Förstår att inte alla bilder blev toppenbra, undrar hur många modellerna tar... Kan tänka mig att det var lite annorlunda att se sig själv på lättklädda foton, och att dessutom välja ut de 10 bästa måste vara svårt!

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)