Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Bens wife: Era tårtor låter smaskiga, det blir nog en bra kombination. Speciellt passionsfrukten, den har lite syrlighet i sig som säkert blir frisk.
Skogstigern, Grattis i förskott. Hoppas du får en skön dag imorgorn.
Idag har vi fått gjort klart vårt vigselprogramm. Skall maila över det till prästen och kantorn i helgen. Vill först ha tag på vår trumpetare. Fick pratat med solisten idag och berättat vilka solosånger vi vill ha. Skönt att ha det klart.
Sen har jag och m2b fått skrivit några fler gästkommentarer. Det är något som jag tycker är så svårt och klurigt.
Bens wife, tårtan låter jättegod. Vi har bestämt oss för vanlij och jordgubb emellan. Sen får det nog bli vit sugarpaste ovanpå med röda rosor och pärlor. Hade egentligen viljat ha vit marsipan men en gäst är mandelallergisk...
god morgon lla som är uppe
Grattis "Skogstigern" på födelsedagen!!!!
Hipp hipp hurra!!!
Hoppas att det smakar gott med en massa tårta i dag:P
Här är en till som säger Gomorron och Grattis. Skönt med 4a lediga dagar snart...
Godmorgon och tack tjejer!
Jag blev väckt i morse med sång i sovrummet, sedan fick jag min present. Ett snöre...! Sambon hade sprungit runt under morgonen och rullat ut det! Katterna var instängda i ett badrum eftersom de vägrade låta snöret vara.
Snöret ledde till garaget så vi fick dra på oss morgonrockarna och ge oss ut. Väl ute i garaget hittade jag vad som var i slutet... En marsvinsbur!! Jag ska få ett marsvin!!
Så här sprallig har jag inte varit på många år, jag går bara och flinar och säger "jag ska få ett marsvin" här hemma. En underbar start på en härlig dag!
Hoppas ni får en riktigt skön dag! Får se om jag hinner skriva något mer, nu ska jag gå och baka drömmar.
Kram från en lycklig tjej som SKA FÅ ETT MARSVIN!!!
Va mysigt och vilket kul sätt att få presenten på.
Kul när man kan ha djur, hos oss är det tyvärr omöjligt. Allergi hos både sambon och många vänner/släktingar. Dessutom är yngste sonen högriskbarn att bli allergisk mot djur då han haft svår födoämnesallergi tidigare... Får nöja oss med att träffa de som finns i omgivningen.
Skogstigerna: grattis. Va skojigt att du ska få ett marsvin. Det skulle min pojkvän gärna ha men han är allergisk...
Johans2B: Det finns djur som inte ger allergier. Djur som saknar både päls och fjädrar...
Lena + Mattias=sant,
Jag vet, men djur för mig är något jag kan gosa med...Men äldste sonen vill ha guldfiskar när han blir större. Det ska vi nog kunna fixa.
Johans2B:
Ödlor och sköldpaddor kan man gosa med.
Guldfiskar vill ha stora akvarium...
www.zoopet.com/fiskar/fisk.php
Tror inte riktigt att en ödla eller sköldpadda är något jag skulle gosa med. Inte med en fisk heller.... Jag är egentligen ingen stor djurfantast, utan det är barnen som gärna drömmer om det.