• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Skogstigern

Just det, det har vi också kvar! Fast vigselprogrammen är klara...

Ikväll ska jag pynta toakorgarna, och så har jag gjort små hängen att ha runt foten på våra glas. Vi tänkte inte köpa nya glas till bröllopet utan sparar det till årsdagen, men märker ut våra glas med ett litet hänge i alla fall.

• vickanvicky

Toakorgar??? Vad är det...

• Slottet

Vi har tema rött och vitt på vårt bröllop och jag hittade fina röda korgar på IKEA som vi skall ha som toakorgar. Vi skall fylla dem med munspray, tandtråd, tuggummi, hårspray, kam, huvudvärkstabletter, handkräm och kondomer. Vad kan man mer ha i?

Sen köpte vi vita handukar och röda runda badrumsmattor. Vi skall även ha en rödros på handfatet. Toaletterna är så tråkiga i vår lokal så vi tänkte piffa upp dem lite.

• vickanvicky

ok då är jag med vad du menade... Bra ide kanske man ska lägga den på minnet... hihi... det med kodomer var ju lite roligt.... Undrar vad min mormor hade sagt om hon skule se det...

• Johans2B

Vi har tänkt ha i ungefär det du skrev. Men även genomskinnligt nagellack samt nål och tråd i tex svart och vitt. Tamponger och bindor/trosskydd har jag även tänkt stoppa ivåra.

• Slottet

vickanvicky
    Vart i Skåne skall du gifta dig?
    Vi bor i Malmö men skall gifta oss i Åhus.

• vickanvicky

har jag inte tänt på tar era ideer med mig...

• Slottet

Johans2B
    Aha, det skall jag också stoppa i. Har själv varit i desperat behov av nagellack när strumpbyxorna har gått i sönder.

• Johans2B

Hur många öl tror ni vi skall räkna med per person till förrätt och huvudrätt? En till förrät, två till huvudrätten och en att smutta på under tiden? Vad tror ni om det???

• Slottet

Ja, det blir nog lagom. Det svåra är att veta hur många som skall dricka öl och hur många som skall dricka vin. Det känns som om man måste gradera sig och köpa en massa extra, tänk om ingen vill ha öl och alla rödvin!!!!!

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)