• Fru JB

Dalabrudar 2007 del 3

Hej alla dalabrudar!
    Vår gamla tråd är stängd så jag startar en ny.

Välkomna alla ni som ska eller planerar att gifta er i Dalarna!

• Svar på tråden Dalabrudar 2007 del 3
  • Julikulla

madlin:
    Min gör nästan ingenting, har ingen koll...fast det är lika bra för jag vet precis hur det ska vara och vill inte bråka, haha. Nejdå, visst gör han saker, men det sitter inte i ryggmärgen direkt.

• snart Jockes fru...

Haha, den dan min blivande skriver i det här forumet lovar jag att springa naken i kvarteret

• madlin

Julikulla: det är väl typiskt män egentligen, nog för vi ofta drömmer om att gifta oss etc etc.

snart Jockes fru...: haha hoppla hejsan! ;)

• snart Jockes fru...

Madlin: Joru, och med min tur så ska du se att det blir nakenchock.
    Förlorade i klädpoker en sen natt i vintras. förloraren skulle springa ärevarv runt huset, naken...i SNÖN! Gissa vem det blev...

• madlin

snart Jockes fru...: hahaha!! va galna vadslagningar! Kul med folk som bjuder på sig själva och tokar sig lite med *ler* Du får allt vara tyst om ditt vad, annars reggar han sig här bara för att du ska springa kvarteret runt ;)

• snart Jockes fru...

Madlin: Ja, galet! Å andra sidan när nån föreslår klädpoker sisådär i tvårycket efter en trevlig kväll med middag och vin och mera vin, låter det som en ganska bra idé.
    Nu har jag lärt mig en läxa... får

Kommer definitivt inte nämna mitt vad för min blivande, kanske ska hitta på nåt som han kan förlora i

• madlin

snart Jockes fru...: sånt man själv skulle kunna få för sig ju!! Hur gamla är ni då?

Ja, hitta på nåt riktigt bra - så han får förnedras lite med ;)

• snart Jockes fru...

Madlin: Enligt mitt körkort fyller jag 29 i augusti, men personligen slutade jag räkna vid 25 . Min blivande blir 33 i år.
    Jaha,vad skulle man kunna ge igen med? Fast mest skulle jag vilja förnedra min tärna och hennes kille som ska vara marsalk, då dom glatt hejade på och tvingade mig göra snöänglar

• madlin

hm... tåls att kluras på! *hornen växer ut ur pannan* ;)

• snart Jockes fru...

I like ...a partner i crime...
  • madlin

haha, ja det verkar inte bättre!

• snart Jockes fru...
    håll mig uppdaterad om du kläcker nåt brilliant...

tittar på Bridezillas samtidigt...så illa får vi aldrig bli
  • madlin

jag som inte har tv400! Hoppas sambon kan få hem den på något annat vis bara :D

Klart jag hojtar till om jag kommer på nåt elakt... nej menar.. eh bra! ;)

• snart Jockes fru...
    Perfekt!!!

Du missar inte mycket på Bridezillas...dom mest skriker på sina blivande och på sina tärnor
    Inga lysande idéer där inte man kan sno...
  • madlin

snart Jockes fru...: har för mig att jag sett programserien för några år sen, nån polska bland annat som är med o är värsta bridezillan ;) Men vill ju titta igen, nu när man SKA gifta sig om 3 månader.

Svar på tråden Dalabrudar 2007 del 3