Brudpar i Dalarna 2003?
Hejsan!
Finns det nå'ra från dalarna som ska gifta sig här? Lite nyfiken på var o när....
För oss så blir det i Torsångs kyrka den 17/5 2003......
Hejsan!
Finns det nå'ra från dalarna som ska gifta sig här? Lite nyfiken på var o när....
För oss så blir det i Torsångs kyrka den 17/5 2003......
Dala Ullis, vi gifter oss på vintern och ska antagligen hyra häst och släde. Gästerna får transportera sig själva Ni kunde kanske åka häst och vagn? Ska ni ha festen i Falun?
Här är en som redan gjort "det"!
Jag gifte mig i Falun augusti 2002 och andvände mig av Klippoteket Saloon vid frisyr och smink. Blommorna betälldes på Blomsterriket och det blev en STOR besvikelse, jag ångrar så djupt att jag inte vände mig till Magnolia! Som någon redan nämt så är hon suverän alltså! Har beställt ett antal andra buketter där och jag säger bara det, där ÄR det kvalité på blommorna!
Har åxå hört att många andvänder sig av/tipsar om frisersalongen 90 grader i Falun.
Vi hade fotograf Heléné, hon tar svartvita och är billig! Vi blev jättenöjda!
Lycka till! M.
Hej
Vi gifter oss också i Torsångs kyrka...Ska ni ha någon fest/middag efter? I så fall, har ni det i närheten?
Läste nu inläggen på första sidan..
"dalabrud", vi ska göra precis som er fast veckan innan. Vi har inte planerat så mycket ännu. Hur tar ni er mellan kyrkan och Haganäs? Vi skulle vilja åka häst och vagn men det är väl lite för långt...
"Milla " Har du några bra tips som är från trakten? Vet du om det finns någon som anordnar hästskjuts i närheten av Haganäs? Kanske man kan åka sista biten?
Hej Brud 030803 m.fl.
Som sagt ska vi också gifta oss i Torsångs kyrka och vi ska ha festen i församlingslokalen bakom kyrkan. Gratis och JÄTTEFRÄSCH!
MVH DT
Hej alla!
Var ligger Magnolia? Hittar inga florister i Gula sidorna...
Hej Dalabrud
Jag undrar om du skulle vilja komma och ha en fika på söndag. Kolla länken "fika träff" i Stockholm.
Skulle vilja höra om ditt bröllop
MVH DT
Hej igen
Vi har inte alls bestämt oss till 100% vart vi ska ha middagen. "DT 28/06-03" Är lokalen bredvid kyrkan stor eller? Vi ska endast ha middag för ca 40 pers. Fixar ni maten själva eller har ni hyrt in någon?
Magnolia ligger mitt i centrala Falun.
Hej Brud 030803 !
Ja det är lokalen brevid kyrkan. Jag tror att man kan ha till 80 eller 100 gäster. Det finns dessutom ett rum som är lite mindre som kanske skulle passa för 40 personer. Vi ska laga mat själva utom tårtan. Jag tycker att det är värt att du tar en titt på församlingslokalen. Vi ska också ha häst och vagn men jag kommer inte ihåg namnet. Jag skriver det senare om du vill.
Lycka till,
D