• JennyToo

Göteborgbrudar!

Vad säjer ni, vore det ente dax att lysa upp vintermörkret med en ny brud(/fru)-träff?
    Det var ju ett tag sedan sist och en massa tankar börjar dyka upp nu när man får en liten nystart med bröllopsplanerna så här efter helgerna.
    Hoppas fler är intresserade!

• Svar på tråden Göteborgbrudar!
  • 14juni

Hej!
    Passar också på att tacka för senast, det var trevligt! Myrantennen, hoppas allt går bra för dig med klänningen och sådär nu...

• myrantennen

14juni

ja, hm... Det är ju lite strul med vår bröllopsresa.... så..hm..jo..jag tyckte så synd om mig igår att jag köpe en hel Frödinge blåbärspaj och smällde i mig!

jag tror visst att de får lägga ut klänningen om jag ska fortsätta så här. Det är ju inte många dagar kvar till dagen D.

Hur har det gått med dig? Har du bokat Hairaffair?

• Nickan, juli 2003

Vill också¨stämma in i kören om hur trevligt vi hade det. Tyvärr lyckades jag dra på mig en huvudvärk modell värre efter rökmiljön på kafét. Kanske dags att välja nytt ställe nästa gång??..*s*

• Mia-Maria

Åh, jag blir lika avundsjuk varje gång jag läser om era trevliga BT-träffar! Jag kunde ju inte vara med nu senast, men nästa gång skall jag garanterat försöka komma!

*Hoppas på att få träffa er snart, vill inte vänta till hösten*

Kramar!

• 14juni

Myrantennen, nej jag har inte fått tummen ur. Bra att du påminde mig :)

• 14juni

Fast anledningen att jag inte ringt, är för att jag funderar på att anlita en frissa som kommer hem till en. Det känns avslappnat och ostressigt på något vis...plus att hon sminkar också...

• myrantennen

ja, det är ju en bra ide´. Mitt hem är fullt med gäster som ska sova över så för min del är det inte lämpligt.

• Veronica T

Hej 14 juni!
    Jag skall använda mig av en frisör som kommer hem till mig, men hon kommer inte att sminka mig! Min svägerska tipsade mig om en vännina till henne, som sminkade henne när hon gifte sig! Hon har gått en massa kurser osv! Så hon kommer också hem till mig! Jag tror det blir mindre stressat!

• Veronica T

Okej, jag tror att jag har blivit beroende av Forumet här på BT alltså! När jag inte sitter vid datan så går jag runt och tänker
    - undrar om någon svarat på det och det!
    Och tips på det och det, kanse jag hittar på BT, osv!! Jag har helt enkelt blivit bröllopstokig! Jag pratar inget annat än bröllop, så att alla i min närhet suckar väl bara snart! Och när jag är ute i affärer så slinker jag ALLTID in på affärer som har något med planeringen av bröllopet att göra!
    I blomsteraffärer, bröllopsbutiker, guldaffärer, bokhandlar, parfymaffärer och i skivaffärer. Har blivit skvatt galen!

• Ankmor

HEEEEEJJJ!!!!!!!

NU äntligen är jag tillbaka!
    Jag har varit utan dator&internet i 2½ månad, och OOOOOOHH vad jag har saknat BT!!

Nickan, JennyToo, Ellte hur mår ni??
    Blev det någon träff den 8/2 eller sköts den upp?? Jag är gärna med på en ny träff någon gång i framtiden...
    mååååånga kramisar från Ankan

• Ellte

ANKAN!!!! *pussar på*
    HEJ! Jag har saknat dig oxå! Hur går det med huset??? Maila mig!!! Eller kom in på chatten!

• Nickan, juli 2003

Heeeej Ankan!!!!!!!!!

Kul att se dig tebaks. Träffen blev av och var trevlig som vanligt. Hoppas du kommer med nästa gång. *kramar*

/Nickan

• Ankmor

Heeeeeejjjjjj Nickan!!
    Jag ska försöka komma nästa gång!

• JennyToo

Heeeeeejjjjjj Ankan! Kul att du är tillbaka, och hoppas du kan komma nästa gång. Det är roligt om "alla" kan vara med!!!

Heeeeeeeeejjjjjj Nickan!!!!!!
    Så glad att det ordnade sig med ringen. Ska definitivt ordna med min i god tid!

Kramar, Jenny

• Gift Anna

Hejj allihopa!

Jag har oxå varit borta från BT ett bra tag pga av strul med registreringen.

Har saknat er allihopa, jag hette ju "Anna IV 21/6-02 numera Anna J" förut,numera är det bara "Gift Anna" som gäller!
    Jag liksom Ankan är gärna med på nån ny träff om jag får...
    fast man redan är gift.

Kram, Anna

• Ankmor

Anna! Kul att hör från dig! Klart att du kan vara med på träff, det är alltid kul att ha en "erfaren" med. (ett + i kanten får du om du har fotografier med dig)

När blir nästa träff??

• Ellte

Annaaaaa....jag har undrat SÅÅÅ var du tog vägen! Välkommen tillbaka! :) Jag väntar fortfarande på bilder... ;)

• Gift Anna

Ellte!

Kul å höra från dig med,jag väntar oxå på att få se bilder från ert bröllop!
    hoppas allt är bra.
    Måtte vi ta å fixa träff snart.

Svar på tråden Göteborgbrudar!