• JennyToo

Göteborgbrudar!

Vad säjer ni, vore det ente dax att lysa upp vintermörkret med en ny brud(/fru)-träff?
    Det var ju ett tag sedan sist och en massa tankar börjar dyka upp nu när man får en liten nystart med bröllopsplanerna så här efter helgerna.
    Hoppas fler är intresserade!

• Svar på tråden Göteborgbrudar!
  • Nickan, juli 2003

Brudar!!

När kan vi träffas? Jenny Too, du startade tråden, vart tog du vägen??*S*

• JennyToo

Sorry, Nickan, juli 2003, jag håller på att renovera sovrummet, det tar all min tid!

Mitt förslag är på kvällen fredag 7/2 eller på em lördagen 8/2.
    De som kan/vill komma då får gärna skriva antingen här eller till min mail:
    jlennartsson@hotmail.com

Skriv gärna även om du inte kan komma men gärna vill, om det är en dålig tid för många, kan jag föreslå en annan!

• Nickan, juli 2003

Jag kan och vill!!!!

• Puma

Jag kan den 7/2 - vore roligt att träffas!

• Cleo

Hej alla!

Kunde ju inte komma på den senaste brudträffen. Men den här vill jag inte missa. Kan komma alla ovanstående datum.

JennyToo, mailar dig så kan du väl höra av dig när och var vi ska ses.

• JennyToo

Ni som skrivit tidigare i trådet (+ alla andra naturligtvis...), är det fler som vill komma?
    Erkänner att jag inte vågade gå på första träffen jag såg, för ca ett år sen, men jag lovar att de två andra jag varit på var jätteroliga. Tänk att få sitta i flera timmar o bara prata bröllop utan att någon tröttnar!

• Ellte

Måste bara (som gammal i gemet :D) rekommendera alla som kan att gå på sådana här träffar. Det är som Jenny säger uuunderbart att få sitta och prata bröllop huuur mycket man vill och dessutom med folk som faktiskt är intresserade! Dessutom får man massor med bra tips!
    När man väl varit på en träff lääängtar man till nästa! :) Alla (iallafall som jag träffat) är supertrevliga oxå! I detta fallet kan jag garantera iallafall JennyToo´s och Nickans trevlighet! *vinkar glatt till dem* Har man tur hittar man goa vänner.

Måste säga att jag är lite avis på er som fortfarande "kan" gå på sånt... :D

• myrantennen

Ellte

Du kan väl också komma? Vad gör det att du redan gift dig? Ingen kan väl egentligen komma med bättre råd än de som är steget före så att säga..

• Nickan, juli 2003

Håller med myrantennen. Klart som korvspad att allas vår Ellte ska med om hon kan. Vi behöver alla tips vi kan få!! Kom med Ellte!!!

Är det fler som hänger med??

Svar på tråden Göteborgbrudar!