• JennyToo

Göteborgbrudar!

Vad säjer ni, vore det ente dax att lysa upp vintermörkret med en ny brud(/fru)-träff?
    Det var ju ett tag sedan sist och en massa tankar börjar dyka upp nu när man får en liten nystart med bröllopsplanerna så här efter helgerna.
    Hoppas fler är intresserade!

• Svar på tråden Göteborgbrudar!
  • Nickan, juli 2003

Säg ett datum när ni kan. Själv är jag ganska lite uppbokad i februari just nu*s*

• KUS

Jag hänger gärna på! Jag kan alla udda veckor. Gärna 1 februari för då är jag sambo och barnfri...

• Millis

Hej! är Jätteny på BT, men det låter väldigt trevligt med träffar! Vänninorna börjar tröttna på mitt bröllops-tjat. Skulle vara kul att träffa andra med samma intrese!
    Kram Millis

• Aggy

Myrantennen, vad tror du om att ta ett glas ihop efter mässan den andra (vi ska också gå)? Mejla mig om du vill!

/Aggy

• Tyra

Vilken mässa pratar vi om? Berätta gärna om det är mässa på g i Götet...

• JennyToo

Om vi ska ses på en helg, skulle jag gärna ta det på en jämn vecka eftersom jag jobbar udda helger.
    Annars skulle em/kvällen 6 el 7 feb. passa mig bra eftersom min kusin som oxå varit med på två av de andra träffarna kommer hit då.
    Kram, Jenny

• myrantennen

Aggy

Ja, jag hade gärna tagit ett glas efter mässan men jag kan inte se någonstans att det kommer att vara någon mässa i Göteborg(??) Kommer det att vara en så mejla mig. Jag tror inte att vi kommer att åka till Halmstad eftersom det inte är förrän i slutet av februari och Stockholm är för långt att åka till. Men jag kommer att mejla dig i vilket fall som helst om ett glas eller flaska ;o)

• KUS

Mässan är på barken viking den 2/2!

• mejann

Jag hänger också gärna på!

/Mejann (2003-06-21)

Svar på tråden Göteborgbrudar!