• JennyToo

Göteborgbrudar!

Vad säjer ni, vore det ente dax att lysa upp vintermörkret med en ny brud(/fru)-träff?
    Det var ju ett tag sedan sist och en massa tankar börjar dyka upp nu när man får en liten nystart med bröllopsplanerna så här efter helgerna.
    Hoppas fler är intresserade!

• Svar på tråden Göteborgbrudar!
  • JennyToo

Snälla Ellte, kom om du bara kan! Det är så himla kul med någon som står på andra sidan dagen B!

Jag har fått svar från fyra personer, men avvaktar lite angående dag och ser om det kommer någon mer. (Nu känner jag att jag plötsligt att det är jag som bestämmer allt... )

Kram, Jenny

• 17juli-03

Sååå, vilken dag verkar det bli, jag jobbar helgen men kan gärna klämma in detta beroende på om det blir 7 el 8:e *L* Maila gärna mig på hannahaj77@hotmail.com

• JennyToo

OK, bestämt mig. Ca klockan 14.00 på lördagen den 8/2 är senaste budet...
    Senast var vi på ett fik på Vasagatan. Det är ju ganska bra, det finns en del fik att välja på runt där.
    Låter detta OK?

• 17juli-03

Aj aj aj, då kan inte jag... men men sånt är livet. Önskar er en trevlig dag =) Hanna

• Puma

Ja, jag missar det oxå men hoppas att det hinner bli nån mer träff innan det är dax för bröllop i augusti för mig! Hoppas ni får kul!

• KUS

Då har jag barnen, så antingen kan jag inte komma eller så blir jag tre

• Mia-Maria

Tusan också! Jag tycks missa alla brudträffar! Är själv gift sedan ett par månader, men hänger fortfarande här på BT... Jag kan inte den 8/2 eftersom jag tänkte försöka fira födelsedag då, men skall försöka komma nästa gång!

Ha det så roligt, jag skall tänka på er!

• myrantennen

Vad kul! Vilket fik talar vi om?

• JennyToo

Jag har försökt komma på vad det hette, men det går bara inte!
    Men vi kan göra som senast och ses vid Pressbyrån vid Vasaplatsen och sen gå till ngt fik som det finns plats på.

Är det fler som kommer på lördagen?

• 14juni

Kul med träff, jag kan komma! Kan nog bara stanna någon timme eftersom jag ska ordna födelsedagsfest på kvällen, men bättre än inget... Hur brukar ni känna igen varandra? :)

Svar på tråden Göteborgbrudar!