• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • Lilla jag...

halloj! trevligt med lite förstärkning

• FruÖlandstok

hejsan Juni-flickan

ärligt talat, detta är verkligen inte min typ av musik, men i år är jag faktiskt imponerad.. haha och speciellt med tanke på hur första delfinalen lät..

• Lilla jag...

tyvärr så kan jag itne hålla med er. tycker att om flesta låtarna är ganska tråkiga.
    tyckte mer om melodifestivalen förut när det inte var en massa deltävlingar...

• Juni-flickan

Hehe jag har alltid varit tokig i melodifestivalen. Det brukar alltid vara någon eller några låtar som man inte gillar..men i år gillar jag nog alla. Skulle kanske va den här sista, gillade inte den sist, men det var kanske mer framförandet...nu börjar den, få se om jag ändrar mig ;)

• FruÖlandstok

nejje *rysa* *stänga av* kan fortfarande inte se dom sen emmaboda 2001 eller vad det var då den där äckliga jeppson stötte på mig *rysa*

• discodivan

tjena juni-flickan

lilla jag att min m2b skulle fancy en yngre kopia av sig själv menade jag bara

• Lilla jag...

discodiva...
    föresten! hörde låten med tolken idag när jag va inne på åhlens...ingen trevlig upplevelse måste jag säga...hahahaha

• discodivan

ölanstok

moahahahaha vilken mardröm

• FruÖlandstok

låt med tolken? låter, hm spännande?`

Svar på tråden Vart är alla?