• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • FruÖlandstok

en av Robert Gustavssons figurer.. Han är såå söt.. "jag är inte så noga, jag nöjer mig med andrahandssorteringen" när han åker på raggarresa till tallin

• Lilla jag...

om han ser ut som en yngre variant av han själv så kanske det är så att din m2b är lite småkär i honom och vill ha honom för sig själv ;)

• FruÖlandstok

en av Robert Gustavssons figurer.. Han är såå söt.. "jag är inte så noga, jag nöjer mig med andrahandssorteringen" när han åker på raggarresa till tallin

• discodivan

ok,så du e kär i dig själv? nice . önskar jag oxå att jag var

• FruÖlandstok

hm en annan har inte så mkt annat å kolla på.. ska sova ensam inatt med så inga kriminalserier eller hemska thrillers.. dum som jag va såg jag criminal minds igår.. DOH! att man aldrig lär sig

• discodivan

du får ringa oss, eller sitta här, ungarna vaknar titt som tätt

• Lilla jag...

vem är kär i sig själv?

• Juni-flickan

Hallå brudar!
    Sitter här med min laptop och en baileys coffee och tittar på melodifestivalen. Och jag blir så rörd och stolt över vilka otroligt bra låtar svenska artister producerar. Och va vackra de är dessutom och proffsiga. Sitter bara här och njuter :)

Svar på tråden Vart är alla?