• Eriks blivande fruga

    Umeåbrudar! del 2

    Nu fick vi starta en ny tråd!

    Skriver förslag till träffar
    Fikalista;
    Ti/ons/tors kväll till veckan Millemy
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

    Fredag 9/1 Millemy,
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

    Lördag 10/1 Millemy
    tigerlinn (kanske)

  • Svar på tråden Umeåbrudar! del 2
  • Liah

    Nynnie: Grattis!

    Tigerlinn: Deras kurser kostar 495 kr (om jag inte minns fel), men då får man välja produkter för den summan efter kursen är slut, så den är klart prisvärd.

  • TigerLinn

    Liah

    aha så man går bara in dit elle rmåste amn boka tid...

    tänkte önska mig detta av min m2b i års present han undrade vad ajg ville ha...

    vad ska han säga när ahn går in isf?

  • TigerLinn

    VILKA SKA FIKA??

    Fika Lördag 17 mars kl 14.00;

    Lunch/fika Söndag 18 mars kl 10.30 eller 11;
    Millemy
    TigerLinn (me m2b)"kanske"
    Eriks blivande fruga
    Sjölejon

    På Waynes igen eller??

  • 11 augusti

    Jag var på Make up Store för några veckor sedan. Fick i julklapp av min M2B. Superduperkul.
    Jag fick ett presentkort på en sminkning. Sedan gick jag själv dit och bokade en tid som passade. Man får välja mellan festmake och vardagsmake. Efteråt får man precis som nämnts välja produkter till presentkortets värde.... Kan tillägga att de pengarna inte räcker särskilt långt. Jag handlade för lika mycket till... Men jag känner mig så snygg nu när jag fått lära mig att sminka mig på ett bra sätt.
    Kan varmt rekommendera detta!!!

  • jessisca

    så då kanske d kan va värt att lägga pengar på en sån kurs, eftersom vi ska fotas tidigt o jag inte vill gå upp kl 5 för att hinna fixa hår o smink... så kan man fixa själv...

  • TigerLinn

    jessica kan nog var aen id+e

    funderar på om jag ska göra sminket på wilmas.. har present kort där så behöver bar alägga 2-3 hunder själv... någon som gjort brud sminkning där?

  • TigerLinn

    känns som tråden inte e lika aktiv som de var förr.. några som svikit eller har ni bara fullt upp??

    blir de fika på söndag??

Svar på tråden Umeåbrudar! del 2